تاریخ انتشار: 1399/06/04 10:58
کد خبر: 56489

کلوپ: بایرن عالی بود ولی شانس هم داشت!

یورگن کلوپ می‌گوید بایرن مونیخ به دلیل برنامه بهتر بوندس لیگا در دوران اپیدمی کرونا از شانس بیشتری نسبت به PSG برای قهرمانی در چمپیونزلیگ برخوردار بوده.
 کلوپ: بایرن عالی بود ولی شانس هم داشت!

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول با تمجید از هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ می‌گوید او در مدتی کوتاه موفقیت‌های بزرگی بدست آورده و هیچ کس نمی توانسته در این مدت بهتر از او کار کند. اما کلوپ در عین حال معتقد است که برای قهرمانی در چمپیونزلیگ شانس هم با فلیک یار بوده.

کلوپ معتقد است بایرن مونیخ در هر پستی بازیکنانی در کلاس جهانی دارد اما برنامه ریزی بوندس لیگا در دوران اپیدمی کرونا هم به این تیم کمک کرده تا برای فتح چمپیونزلیگ شانس بیشتری داشته باشد.

سرمربی آلمانی لیورپول در گفتگو با شبکه زد دی اف آلمان گفت: " فلیک در هشت ماه آنقدر موفق بوده و تاریخسازی کرده که بیشتر از این واقعاً ممکن نیست. اما برنامه بازیهای بایرن در بوندس لیگا طوری تنظیم شده بود که بهترین برنامه در بین همه تیمها برای قهرمانی در چمپیونزلیگ بود و باید این را هم قبول کرد که از این بابت شانس هم با بایرن یار بوده".

اشاره کلوپ به این است که بوندسلیگا اولین لیگ از میان 5 لیگ بزرگ اروپایی بود که بعد از وقفه چند ماهه در مسابقات فوتبال به دلیل بحران کرونا مسابقات خود را از سر گرفت. به این ترتیب بایرن از زمان حضور در فینال جام حذفی این کشور تا دیدارش با چلسی در شروع مجدد چمپیونزلیگ نزدیک به یک ماه زمان برای استراحت و ریکاوری در اختیار داشت. زمانی که در اختیار تیمهای دیگر نبود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q7daj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید ویژه اسطوره لیورپول از کلوپ