تاریخ انتشار: 1399/06/04 11:12
کد خبر: 56486

گواردیولا به دنبال جذب لیونل مسی/ خیز بلند سیتی برای معامله بزرگ!

بر اساس اعلام ESPN باشگاه منچسترسیتی در حال بررسی وضعیت و صورتحساب های مالی باشگاه است تا دریابد که آیا تلاش برای جذب لیونل مسی برای سیتیزن ها ممکن است یا نه.
گواردیولا به دنبال جذب لیونل مسی/ خیز بلند سیتی برای معامله بزرگ!

شبکه ESPN مدعی شد از منابع نزدیک به باشگاه منچسترسیتی دریافته که این باشگاه انگلیسی در حال بررسی وضعیت مالی و صورتحسابهای مالی خود است تا دریابد اگر بخواهد در تابستان جاری برای جذب لیونل مسی تلاش کند قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا را نقض خواهد کرد یا نه؟

سیتی می‌داند که هر نوع اقدامی برای جذب مسی پیچیده خواهد بود ولی می‌خواهد از قبل آماده باشد تا زمانی که فرصت اقدام برایش فراهم شد سریعاً دست به کار شود. سیتی می‌خواهد بداند اگر بارسا با فروش مسی با قیمتی معقول موافقت کند این انتقال برای باشگاه سیتی چقدر هزینه خواهد داشت.

موضع رسمی بارسا این است که مسی فروشی نیست. بارسلونا باشگاه‌هایی که گوشه چشمی به مسی دارند را به بند آزادسازی 700 میلیون یورویی او ارجاع داده و می ترساند. اما ESPN هفته گذشته فاش کرد که در صورتی که مسی برای ترک بارسا فشار بیاورد و پول دریافتی از فروش او صرف بازسازی تیم شود، بعضی از اعضای هیات مدیره بارسلونا با فروش ابرستاره آرژانتینی مخالفت نخواهند کرد.

قرارداد مسی در سال 2021 به پایان می رسد و او هفته گذشته با رونالد کومان دیدار کرده تا درباره آینده اش بحث و تبادل نظر کند. منابع نزدیک به باشگاه بارسا به ESPN گفته اند که مسی بعد از شکست 8-2 مقابل بایرن مونیخ از شک و شبهه های خود برای باقی ماندن در بارسا با مدیریت این باشگاه صحبت کرده.

مسی 33ساله می‌داند که سالهای زیادی برای فوتبال بازی کردن در پیش ندارد و می‌خواهد مطمئن باشد که سالهای پایانی فوتبالش در باشگاهی سپری می‌شود که می‌تواند از شانس‌های اصلی کسب موفقیت‌های بزرگ در دنیای فوتبال باشد. در نتیجه معدود باشگاه‌هایی هستند که می‌توانند چیزی که مسی می‌خواهد را به او عرضه کنند. هزینه بالای انتقال و دستمزد سالانه مسی هم باعث شده تنها اندک باشگاه‌هایی بتوانند احتمال جذب مسی را مطرح کنند.

eqLZ0UXNLOQa

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن بعد از شکست تیمش در فینال چمپیونزلیگ گفت از مسی در این باشگاه پاریسی استقبال خواهد شد ولی متذکر شد که شخصاً معتقد است او در بارسا به فوتبالش پایان خواهد داد.

منابع ESPN در سیتی گفته اند که موضع باشگاه انگلیسی هم درباره مسی همیشه همین بوده و پپ گواردیولا چندین بار اعلام کرده که او به جذب مسی فکر نمی کند چرا که معتقد است او تا پایان دوره فوتبالش در بارسا خواهد ماند. اما اخیراً منابع دیگری به ESPN گفته اند که سیتی بر خلاف این ادعاها همیشه شرایط مسی در بارسا را به دقت دنبال می کرده و حالا به صورت جدی در حال سبک و سنگین کردن هزینه های احتمالی توافق با بارسا برای به خدمت گرفتن ستاره آرژانتینی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqr9g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماهیگیری سیتی از آب گل آلود / لیونل مسی از بارسلونا جدا می شود؟