تاریخ انتشار: 1399/06/07 20:15
کد خبر: 56277

وعده شیرین لیونل مسی به پپ گواردیولا!

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا با پپ گواردیولا از اهداف آینده اش صحبت کرده است.
وعده شیرین لیونل مسی به پپ گواردیولا!

نزدیک به یک دهه قبل بود که با ورود پپ گواردیولا به رختکن بارسلونا، این تیم به همه افتخارات ممکن دست یافت و عملکرد درخشان لیونل مسی در آن مقطع نقش مهمی در دستیابی به این نتایج درخشان داشت. از زمان جدایی گواردیولا، بارسلونا فقط یک بار فاتح لیگ قهرمانان شده و حالا ممکن است همکاری او با لیونل مسی دوباره سرانجام خوشی داشته باشد.

نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد اولین بار لیونل مسی هفته گذشته به فکر جدایی افتاده و با پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تماس گرفته است. مسی در این گفت و گو به گواردیولا اعلام کرده قصد دارد یک بار دیگر برنده جایزه توپ طلا شود و این هدف فقط زیر نظر او محقق خواهد شد.

لیونل مسی در روزهای حضور گواردیولا در رختکن بارسلونا به صورت سریالی موفق به فتح جایزه توپ طلا می شد و حالا امیدوار است این اتفاق این بار در لیگ برتر رخ دهد. جالب اینجاست گواردیولا نیز بعد از قطع همکاری با لیونل مسی هرگز فاتح لیگ قهرمانان نشده و اخیرا انتقادات از او به دلیل نرسیدن به این موفقیت افزایش یافته است. پس در صورت محقق شدن این انتقال، طرفین هدف مشترکی خواهند داشت. لیونل مسی می خواهد با کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یک بار بهترین بازیکن جهان لقب گیرد و گواردیولا نیز به دنبال پایان دادن به این طلسم ناکامی خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2amy5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قول پاری سن ژرمن به مسی