تاریخ انتشار: 1399/06/08 11:08
کد خبر: 56250

خبری شوکه کنند؛لیونل مسی راهی کروزیرو شد؟

در اتفاقی عجیب خبر پیوستن فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا به تیم فوتبال کروزیرو برزیل، روی خروجی این سایت رفت.
خبری شوکه کنند؛لیونل مسی راهی کروزیرو شد؟

باشگاه کروزیرو برزیل با انتشار خبر امضای قرارداد با لیونل مسی، هواداران خود را شوکه کرد، اما این باشگاه بلافاصله خبر یادشده را از روی خروجی سایت خود برداشت و اعلام کرد سایت باشگاه توسط هکرها هک شده و خبر به خدمت گرفتن فوق‌ستاره آرژانتینی بارسا را تکذیب کرد.

در خبری که روی خروجی سایت باشگاه کروزیرو قرار گرفته بود، لیونل مسی گفته بود: خیلی خوشحالم که در کروزیرو هستم. این باعث افتخارم است که بخشی از تیم تحت‌هدایت اندرسون موریرا هستم. به زودی شما را خواهم دید. بی‌صبرانه منتظر بازی در ورزشگاه مینیرائو هستم.

در این خبر جعلی که برای دقایقی روی خروجی سایت باشگاه کروزیرو بود، همچنین به این موضوع اشاره شده بود که این باشگاه‌ مذاکراتی با یوونتوس برسر جذب کریستیانو رونالدو داشته است. باشگاه کروزیرو همچنین اعلام کرد از طریق قانونی پیگیر شناسایی هویت هکرها خواهد بود.

76

لیونل مسی 33 ساله که هنوز یک سال دیگر از قرارداد کنونی‌اش با بارسلونا باقی مانده است، روز سه‌شنبه به اطلاع این باشگاه رساند که قصد دارد بعد از نزدیک به 20 سال حضور در این باشگاه، نوکمپ را ترک کند. از باشگاه‌هایی همچون منچسترسیتی، پاری‌سن‌‌ژرمن، منچستریونایتد، اینتر و یوونتوس به‌عنوان مقاصد احتمالی وی یاد شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275qmn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ منفی بارسلونا به درخواست لیونل مسی!