تاریخ انتشار: 1399/06/08 18:02
کد خبر: 56230

اقدام ستاره های PSG برای انتقال لیونل مسی

ستاره های پاری سن ژرمن برای راضی کردن لیونل مسی به انتقال به فرانسه دست به کار شده اند.
 اقدام ستاره های PSG برای انتقال لیونل مسی

باشگاه متمول فرانسوی نیز یکی از مشتری های همیشگی مسی محسوب می‌شود و نشریه اکپیپ در گزارشی مدعی شد نیمار و آنخل دی ماریا، دو ستاره پاری سن ژرمن با لیونل مسی تماس گرفته اند تا او را برای پیوستن به این باشگاه ترغیب کنند. نیمار در روزهای حضور در بارسلونا رابطه بسیار خوبی با مسی داشت و در این سالها نیز بارها اخبار و تصاویری از ارتباط این دو بازیکن و ابراز علاقه نیمار به مسی مطرح شده است.

همچنین دی ماریا نیز در ترکیب تیم ملی آرژانتین در این سالها همبازی لیونل مسی بوده و علاقمند است این اتفاق در عرصه باشگاهی هم رخ بدهد. لئوناردو مدیر ورزشی PSG نیز در روزهای اخیر با مدیر برنامه این بازیکن 33 ساله در تماس بوده تا پیشنهاد انتقال لیونل مسی به پایتخت فرانسه را مطرح کند.

pYUgd2pjIZZW

پاری سن ژرمن یکی از معدود باشگاه هایی است که بودجه جذب مسی را در اختیار دارد، اما این ستاره آرژانتینی همچنین با انتقال به لیگ برتر در کنار پپ گواردیولا، سرمربی قدیمی اش در منچسترسیتی مشغول به کار شود. البته تمامی این اتفاقات در شرایطی رخ می دهد که لیونل می قادر به فسخ قرارداد با باشگاه بارسلونا و توافق برای جدایی باشد. در روزهای اخیر مدیران بارسا به شدت با جدایی مسی مخالفت کرده و اعلام کرده اند تنها در صورت تمایل این بازیکن به تمدید حاضر به مذاکره و گفت و گو هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bxyvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره آرژانتینی پی اس جی جایگزین نیمار در بارسلونا!