تاریخ انتشار: 1399/06/14 20:23
پایان یک داستان پر ماجرا؛
کد خبر: 55793

رسمی؛ ماندگاری لیونل مسی در بارسلونا

بعد از کش و قوس‌های فراوان لیونل مسی لحظاتی پیش اعلام کرد که یک فصل دیگر به کارش در بارسلونا ادامه خواهد داد.
 رسمی؛ ماندگاری لیونل مسی در بارسلونا

 چندی پیش بارسلونا سنگین ترین شکست تاریخ خود را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا متحمل شد و در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات با نتیجه عجیب و غریب 8-2 مقابل بایرن مونیخ مغلوب شد؛ موضوعی که باعث شد سریال ناکامی‌های بلوگرانا طی چند فصل اخیر در چمپیونزلیگ همچنان ادامه داشته باشد.

بعد از این باخت سنگین شاید خیلی ها پیش بینی می کردند کیکه و بعد از آن اریک آبیدال از باشگاه بارسلونا کنار گذاشته شوند. با این حال اما در خیال هیچکس نمی گنجید که لیونل مسی به یک باره خواهان جدایی از بارسا شود؛ اتفاقی که هفته گذشته در کمال ناباوری رخ داد و فوق ستاره آرژانتینی با ارسال بروفکس تصمیم خود را برای ترک نوکمپ اعلام کرد.

درخواست مسی برای جدایی هواداران بارسلونا را در یک شوک بسیار بزرگ فرو برد اما باشگاه کاتالانی بسیار آرام به نظر می رسید. جوزپ بارتومئو بعد از این اتفاق صراحتا اعلام کرد که مسی به هیچ وجه نمی تواند بارسا را به شکل رایگان ترک کند و تنها در صورتی به این بازیکن اجازه جدایی خواهند داد که بند فسخ 700 میلیون یورویی اش پرداخت شده باشد.

بعد از بارسلونا، لالیگا نیز در اتفاقی کم سابقه به این مسئله ورود و اعلام کرد که حق با باشگاه کاتالانی است و مسی برای جدایی باید 700 میلیون یورو بپردازد؛ این اما پایان ماجرا نبود و طی ساعات گذشته ستاره آرژانتینی بیانیه ای را صادر و اعلام کرد که لالیگا در این مورد اشتباه می‌کند و او هنوز هم می تواند به شکل رایگان نوکمپ را ترک کند.

با وجود بیانیه منتشر شده توسط لیونل مسی امل اکثر منابع معتبر دنیا مدعی شدند که این فوق ستاره بارسلونا تنها این موضوع را مطرح کرده تا بگوید همچنان حق با اوست اما در نهایت وی در بلوگرانا ماندگار خواهد شد؛ اتفاقی که لحظاتی پیش به شکل رسمی رخ داد و لئو مسی در مصاحبه ای با سایت گل اعلام کرد یک فصل دیگر به کارش در تیمی که تمام دوران فوتبال خود را در آن سپری کرده، ادامه خواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xk75w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقصد احتمالی مسی مشخص شد