تاریخ انتشار: 1399/06/15 23:19
کد خبر: 55721

حذف توره از بازی به علت شوخی نامناسب

یحیی توره ستاره سابق منچسترسیتی و خاطر انجام یک شوخی نامناسب از حضور در یک بازی خیرخواهانه کنار گذاشته شد.
حذف توره از بازی به علت شوخی نامناسب

هر ساله یک بازی خیریه بنیاد یونیسف برگزار می‌شود و مقرر شده بود که امسال این مسابقه در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شود. همچنین ستاره سابق منچسترسیتی یعنی یحیی توره نیز یکی از بازیکنانی بود که نامش در لیست بازیکنان حاضر در این بازی خیرخواهانه مشاهده می شد.

با این وجود یک اتفاق عجیب باعث شده که نام یحیی توره از لیست این مسابقه کنار گذاشته شود. ستاره سابق تیم های بارسلونا و منچستر سیتی بعد از یک شوخی نامناسب در گروه واتس اپی که بازیکنان حاضر در این مسابقه، عضو آن بودند از لیست بازی کنار گذشته شد‌.

البته بعد از روی دادن این حواشی یحیی توره به شکل رسمی از همه عذرخواهی کرد. او در این باره گفت: " به خاطر این شوخی نامناسب که عمیقاً از آن پشیمان هستم عذر خواهی می کنم. این فقط یک شوخی بود اما من به احساسات سایر شرکت کنندگان در این مسابقه هیچ توجهی نکردم. من حتی بعد از چند دقیقه تمام این شوخی‌ها را حذف و از تمام اعضای حاضر در گروه نیز عذرخواهی کردم.

ما برای یک هدف خوب در کنار همدیگر جمع شده بودیم اما این کار من مسیرمان که جمع آوری کمک برای کودکان سرتاسر جهان بود را منحرف کرد. ناامید کننده است که می بینم به خاطر یک شوخی نامناسب جلب توجه کرده‌ام. صرف نظر از شرایط من این مسئله را به گردن می گیرم و اعتراف می کنم که به عنوان یک مرد بالغ نباید چنین صحبت‌هایی داشته باشم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xk7ww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسیر حضور محرم نویدکیا در سپاهان هموار شد
از شهر گنبدهای فیروزه ای یک ستاره ظهور کرد