تاریخ انتشار: 1399/06/17 21:35
کد خبر: 55591

واکنش راموس به رکوردشکنی تاریخی‌اش

سرخیو راموس نه تنها بهترین مدافع گلزن تاریخ لالیگاست که حالا لقب گلزن ترین مدافع در بازی های ملی را نیز یدک می کشد.
واکنش راموس به رکوردشکنی تاریخی‌اش

سرخیو راموس شب گذشته با دبل برابر اوکراین در لیگ ملت های اروپا از رکورد دنیل پاسارلا مدافع گلزن سال های دور آرژانتین عبور کرد.

او ابتدا از روی نقطه پنالتی گل شماره 22 و سپس با ضربه سر گل شماره 23 خود را در رده ملی به ثمر رساند و جالب اینکه این رکورد طی 172 بازی ملی به دست آمده در حالی که دنیل پاسارلا پیش از این 22 گل را در 70 بازی ملی به ثمر رسانده بود.

در هر صورت کاپیتان رئال و تیم ملی اسپانیا حالا گلزن ترین مدافع تاریخ بازی های ملی محسوب می شود. او در پایان بازی و در مورد رکوردشکنی گفت:« این یک رکورد شخصی بود که همشه در ذهنم داشتم. گذر از رکورد دنیل پاسارلا اتفاق بسیار خوشحال کننده ای برای من است و بهتر از این نمی شد.»

راموس در مورد برتری پرگل 4-0 بر اوکراین گفت:« از نتیجه خیلی خوشحالیم و نیز از کسب سه امتیاز. بازی را جدی گرفته بودیم و حریف را از جلو پرس کردیم و در دوئل ها نیز موفق بودیم. ما شایسته چنین نتیجه ای بودیم. مالکیت توپ با ما بود و دروازه مان نیز بسته ماند. باید همین اندازه متحد و منسجم بمانیم تا در نهایت بتوانیم قهرمان بازی ها شویم.»

آنسو فاتی پدیده 17 ساله بارسا هم روز گذشته تبدیل به جوان ترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا شد. سرخیو راموس در این رابطه گفت:« آنسو هنوز خیلی جوان است ولی در عین حال فصل گذشته توانست در بارسا تجربیات خوبی کسب کند. با لوئیس انریکه هر بازیکن مستعدی می تواند میدان ببیند که این نکته مهمی است. آنسو و دیگر بازیکنان جوان فضای خوبی را در تیم ملی ایجاد کرده اند. کاری که فاتی انجام داده ساده نیست و او توانسته نشان دهد چه بازیکن خوبی است.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlxkj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لالیگا به مسی؛ بند فسخ 700 میلیون یورویی معتبر است