تاریخ انتشار: 1399/06/19 10:25
برونو فرناندس
کد خبر: 55496

رونالدو می‌تواند گره هر بازی‌ای را باز کند

بعد از درخشش و رکوردشکنی کریستیانو رونالدو در مقابل سوئد هم‌تیمی او برونو فرناندس به ستایش از کریس پرداخت و گفت او می‌تواند هر لحظه بخواهد نتیجه هر بازی‌ای را عوض کند.
رونالدو می‌تواند گره هر بازی‌ای را باز کند

تیم ملی پرتغال دیشب در چارچوب لیگ ملت‌های یوفا در خانه سوئد به مصاف این تیم رفت و با دو گل کریستیانو رونالدو موفق شد حریف را در خانه 2-0 شکست دهد. رونالدو با این دو گل رکورد 100 گلی ملی را رد کرد و حالا بیش از پیش رسیدن به رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن ملی تاریخ فوتبال را تهدید می‌کند.

بعد از بازی اکثر بازیکنان و کادر فنی پرتغال در مصاحبه‌های خود به ستایش و تمجید از کریستیانو پرداختند و برونو فرناندس ستاره پرتغالی این روزهای منچستریونایتد هم یکی از آنها بود. فرناندس با تمجید از کریستیانو گفت حضور او در هر تیم برای پیروزی کافی است چون می‌تواند هر لحظه که بخواهد نتیجه بازی را مقابل هر تیمی برگرداند.

فرناندس در این باره گفت: " می‌دانیم که با حضور رونالدو در یک تیم رسیدن به گل ساده‌تر است. او شمه گلزنی دارد و می‌تواند هر لحظه که بخواهد گره هر بازی‌ای را باز کند. اتفاقی که قبل از پایان نیمه اول افتاد دقیقاً همین بود. دقیقه 45 بود و ما صاحب یک ضربه آزاد بودیم. همین دیروز کریستیانو در تمرینات شش هفت گل این شکلی زده بود و در بازی امروز هم دقیقاً همانطور توپ را گل کرد".

ستاره پرتغالی در ادامه گفت: " داشتن کریستیانو در تیم مان واقعاً فوق العاده است. او هر تیمی را قوی‌تر می‌کند. ما بازی را خوب مدیریت کردیم و می دانستیم چطور باید باید از فرصت هایمان استفاده کنیم. ما می توانستیم گلهای بیشتری هم بزنیم ولی همین حالا هم خیلی خوشحال هستیم چون به هدفی که مهم بود رسیدیم و حالا صدرنشین گروه هستیم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45dqoo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومیت رونالدو جدی نیست