تاریخ انتشار: 1399/06/19 19:44
کد خبر: 55471

شهر خودرو بدون سرمربی در آسیا!

مربی ایتالیایی شهر خودرو خراسان به همکاری‌اش با این تیم پایان داده و حاضر نیست در دوحه قطر در اردوی عنابی‌پوشان مشهدی شرکت کند.
شهر خودرو بدون سرمربی در آسیا!

در حالی‌که نام استفان کوزین به عنوان سرمربی تیم شهر خودرو در رقابت‌های آسیایی معرفی شده است و نام وی در لیست مشهدی‌ها قرار دارد، اما این مربی ایتالیایی حاضر به ادامه همکاری با مشهدی‌ها نیست و حتی درصدد آن است که از باشگاه شهر خودرو شکایت خود را به فیفا ارسال کند! این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که نه سید مهدی رحمتی و نه دیگر دستیاران او در شهر خودرو (محمد نوازی و علی سامره) مدرک مربیگری لازم برای قرار گرفتن نام‌شان در جایگاه سرمربی را ندارند تا شهر خودرو بدون سرمربی در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند.

کوزین که پس از اتمام رقابت‌های لیگ نوزدهم راهی کشورش شد و قرار بود بعد از اتمام فرصت استراحت‌اش در دوحه قطر به جمع شهر خودرویی‌ها اضافه شود، حالا از تصمیمش منصرف شده و دیگر حاضر به همکاری با شهر خودرویی‌ها نیست؛ آن‌هم در شرایطی که مدیران این باشگاه اعلام کرده بودند کوزین یکی از دستیاران مهدی رحمتی در لیگ بیستم خواهد بود اما این مهم رخ نخواهد داد.

حال باید دید مدیران شهر خودرو که به تازگی پرونده شکایت آندره‌آ پانادیچ را در فیفا مختومه کرده‌اند، در مقابل شکایت کوزین چه لایحه دفاعی را در فیفا ارائه خواهند کرد؛ البته قرار است امشب در تهران جلسه‌ای میان مدیر برنامه‌های کوزین و فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو برگزار شود که شاید در این جلسه جدایی توافقی برای کوزین رقم بخورد تا از شکایت بعدی جلوگیری شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zoqjj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



محمودزاده: استقلال و شهرخودرو نمی‌توانند در آسیا از بازیکنان جدید خود استفاده کنند