تاریخ انتشار: 1399/06/19 21:23
کد خبر: 55456

پدیده فرانسوی در لیست خرید پاری سن ژرمن

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن به نوعی تایید کرد که این تیم به جذب ادواردو کاماوینگا علاقه‌مند است.

ادواردو کاماوینگا شب گذشته در ترکیب تیم ملی فرانسه مقابل کرواسی به میدان رفت تا به جوان ترین بازیکن تاریخ این کشور پس از سال 1914 تبدیل شود چرا که او اولین بازی خود را در سن 17 سال 303 روز برای این تیم انجام داده است.

کاماوینگا حالا در اوج جوانی یا بهتر بگویم در نوجوانی به یک بازیکن کلیدی در ترکیب تیم رن فرانسه تبدیل شده و به نظر می رسد که به زودی می توانیم چیزهای بیشتری از این پدیده فرانسوی بشنویم.

اگرچه طی هفته‌های اخیر صحبت های زیادی در رابطه با احتمال حضور کاماوینگا در رئال مادرید به گوش رسید اما به نظر می‌رسد که خود این بازیکن اصرار دارد فصل جدید را هم با پیراهن رن به میدان برود. همچنین پاری‌سن‌ژرمن نیز یکی دیگر از تیم هایی است که به شدت شرایط جذب کاماوینگا را دنبال می‌کند؛ موضوعی که به حالا به نوعی سرمربی آلمانی PSG آن را تایید کرده است.

توماس توخل در این باره گفت: " آیا دوست دارم او را در تیمم داشته باشم؟ بله، البته. با این حال من نمی‌توانم در مورد بازیکنانی صحبت کنم که در تیمم حضور ندارد. او یکی از بهترین بازیکنان لیگ 1 است. او یک بازیکن عالی، بسیار قدرتمند و با آینده ای خوب است. اما او همچنین در یک تیم عالی بازی می کند که در لیگ قهرمانان حضور دارند."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eay89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



۳ بازیکن پاری‌سن‌ژرمن کرونایی شدند