تاریخ انتشار: 1399/06/20 11:20
کد خبر: 55428

پیشنهاد عجیب رئال برای فروش گرت بیل!

رئال مادرید برای فروش گرت بیل حاضر است نیمی از دستمزد هنگفت او را پرداخت کند.
پیشنهاد عجیب رئال برای فروش گرت بیل!

 کاسه صبر مدیران و کادر فنی رئال مادرید در مورد گرت بیل لبریز شده و این ستاره جنجالی و ولزی تحت هر شرایطی از جمع کهکشانی‌ها در تابستان پیش رو جدا خواهد شد. زین الدین زیدان اعلام کرده به هیچ وجه از گرت بیل در ترکیب خود استفاده نمی کند و جدایی او بعد از هفت سال از رئال مادرید قطعی شده است.

اما نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد علیرغم تمایل تیم‌هایی چون منچستریونایتد یا تاتنهام به خرید این بازیکن، دستمزد هنگفت و هفته‌ای 600 هزار پوندی این بازیکن باعث شده کمتر تیمی توانایی خرید او را داشته باشد. اما باشگاه رئال مادرید برای راحت شدن از شر این بازیکن، اعلام کرده در دوران قرارداد قرضی او حاضر است نیمی از دستمزد گرت بیل را نیز پرداخت کند تا شرایط برای جدایی از رئال مادرید تسهیل شود.

گرت بیل در روزهای اخیر در اردوی تیم ملی ولز بود و هفته گذشته 45 دقیقه در جریان پیروزی این تیم برابر فنلاند و سپس کل 90 دقیقه پیروزی دیررس آنها برابر بلغارستان در روز یکشنبه بازی کرد. در هنگام بازگشت به مادرید، تکلیف گرت بیل به طور قطعی مشخص می شود و اخبار حاکی از آن است که احتمالا این بازیکن دوباره راهی لیگ برتر شده و یا برای یونایتد و یا در لباس تیم سابقش تاتنهام به میدان خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397wnx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



هواداران رئال مادرید روی اعصاب گرت بیل