تاریخ انتشار: 1399/06/20 22:22
کد خبر: 55382

واکنش مودریچ به حواشی گرت بیل در رئال مادرید

لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید از گرت بیل در برابر انتقادات حمایت کرد.

گرت بیل روز به روز وضعیت پیچیده تری در رئال مادرید پیدا می‌کند. این ستاره ولزی هنوز دو فصل دیگر با لوس بلانکوس قرارداد دارد اما زین الدین زیدان هیچ تمایلی به ماندن بیل در تیمش ندارد و خواهان جدایی او شده است. از طرفی به نظر نمی رسد که بیل و مدیر برنامه اش، ایده ای برای ترک سانتیاگو برنابئو داشته باشند و همین موضوع کار را بسیار دشوار کرده است.

حالا و در همین رابطه لوکا مودریچ به حمایت از گرت بیل پرداخته است. هافبک کروات رئال مادرید در این باره گفت: " این شرایط سختی برای او و باشگاه محسوب می شود. گرت باید بداند که می‌خواهد چه کاری انجام دهد. او مرد بالغی است و باید تصمیم بگیرد که چه چیزی برای او بهتر است. آیا او اینجا احساس خوشبختی می کند یا می خواهد چیز دیگری را امتحان کند؟

اما برای من ، گرت هنوز یک بازیکن عالی است و کماکان چیزهای زیادی برای ارائه در فوتبال دارد. اگر انگیزه کافی داشته باشد یا تمایل به ادامه کار داشته باشد؛ همه چیز فقط به او بستگی دارد."

علاقه گرت بیل به ورزش گلف حواشی زیادی را برای او ایجاد کرده است. لوکا مودریچ در اظهارنظری جالب پیرامون این موضوع نیز گفت: " یک بار در حالی که مشغول این کار بود با خنده به من را دعوت به بازی کرد اما گفتم نه من گلف دوست ندارم. با این حال او به می خواست آن را به من آموزش بدهد."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxymz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



هواداران رئال مادرید روی اعصاب گرت بیل