تاریخ انتشار: 1399/06/22 22:50
کد خبر: 55270

برنامه جدید گروه A رقابت‌های لیگ قهرمانان!

برنامه جدید گروه A رقابت‌های لیگ قهرمانان!

سایت کنفدراسیون آسیا در گزارشی ویژه به شرایط گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است و به صورت رسمی الوحده را از جمع تیم‌های این گروه حذف کرده است؛ در این گزارش آمده است: ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فصل 2019-2020 از روز دوشنبه در حالی آغاز می‌شود که در دیدار آغازین در گروه A، تنها یک مسابقه برگزار خواهد شد و تیم الاهلی عربستان در ورزشگاه بین المللی خلیفه به مصاف الشرطه عراق می‌رود. تیم الوحده امارات روز پنجشنبه اعلام کرد که پس از آزمایش مثبت تعدادی از اعضای باشگاهشان در تست کووید 19، این تیم قادر به سفر به قطر نخواهند بود و امروز نیز فدراسیون فوتبال امارات به صورت رسمی انصراف الوحده را اعلام کرد. تیم استقلال ایران دیگر تیم حاضر در این گروه از مسابقات است.

در واقع اگر روز دوشنبه الاهلی بتواند از سد الشرطه عراق بگذرد، برای چهارمین فصل متوالی به مرحله حذفی صعود خود را مسجل می‌کند چرا که این تیم 6 امتیازی خواهد شد و تنها یک مسابقه دیگر در مرحله گروهی مقابل استقلال در هفته پایانی خواهد داشت؛ سوی دیگر هم اگر الشرطه به پیروزی برسد، این تیم با چهار امتیاز به صدر جدول صعود می‌کند و بالاتر از الاهلی 3 امتیازی و استقلال 1 امتیازی قرار می‌گیرد.

الشرطه در صورت پیروزی مقابل الاهلی، نخستین برد تاریخ خود در لیگ قهرمانان آسیا را به دست می‌آورد چرا که در دو دوره حضورش در این تورنمنت در سال‌های 2004 و 2005 بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفته است؛ پس از انجام دیدار روز دوشنبه میان الاهلی عربستان و الشرطه عراق، این دو تیم بار دیگر پنجشنبه در دیدار برگشت مقابل همدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

در ادامه مسابقات گروه A، یکشنبه هفته آینده (30 شهریور) دو تیم استقلال ایران و الشرطه عراق به مصاف همدیگر می‌روند و سه روز بعد (چهارشنبه 2 مهرماه) آخرین دیدار این گروه میان استقلال ایران و الاهلی عربستان برگزار خواهد شد.

 

با حذف الوحده امارات، جدول رده بندی گروه A مسابقات بدین شکل است:

1. الاهلی عربستان / 3 امتیاز - تفاضل +1
2. الشرطه عراق / 1 امتیاز - تفاضل 0
3. استقلال ایران / 1 امتیاز - تفاضل -1


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yolee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاگردان بیلسا لیورپول را به دردسر انداختند