تاریخ انتشار: 1399/06/25 21:36
کد خبر: 55104

گرت بیل تیم بعدی خود را انتخاب کرد

علیرغم پیشنهاد منچستریونایتد، خود گرت بیل علاقمند به بازگشت به تاتنهام در فصل نقل و انتقالات امسال است.

به نظر می رسد کلاف سردرگم گرت بیل در رئال مادرید در حال باز شدن است و این ستاره ولزی در مسیر جدایی از این باشگاه قرار دارد. بعد از ایجاد حاشیه های فراوان و هفته ها نیمکت نشینی، گرت بیل بالاخره راضی به جدایی از رئال مادرید شده و ESPN مدعی شد تاتنهام مقصد احتمالی این بازیکن محسوب می شود.

منچستریونایتد در تابستان امسال تلاش زیادی برای خرید جیدون سانچو کرد، اما در نهایت دورتموند اجازه این انتقال را نداد و آنها به دنبال گزینه هایی چون گرت بیل با ایوان پریشیچ به عنوان جانشین هستند. اما خود گرت بیل خواهان بازگشت به باشگاه سابقش تاتنهام و کمک به این تیم برای کسب موفقیت در رقابت های فوتبال انگلیس است.

ممکن است قرارداد گرت بیل به صورت قرضی باشد و در این صورت رئال مادرید برای خلاصی از شر او حاضر شده نیمی از دستمزد 600 هزار پوندی این بازیکن را نیز پرداخت کند. اما در صورت تمایل اسپرز برای جذب دائمی گرت بیل، رئال مادرید مبلغ 18 میلیون پوند را برای فروش او تعیین کرده است. گرت بیل بعد از سپری کردن چند فصل فوق العاده در تاتنهام در سال 2013 به پیشنعاد رئال مادرید پاسخ مثبت داده و راهی این تیم شد، اما علیرغم شروعی فوق العاده، هر چه گذشت افت این ستاره ولزی محسوس تر شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gyew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حراج ۵۰ درصدیِ گرت بیل!