تاریخ انتشار: 1399/06/27 09:45
کد خبر: 55002

رئال منتظر پیشنهاد برای ستاره منفور!

رئال مادرید منتظر اولین پیشنهاد رسمی برای گرت بیل است تا از دست این بازیکن پرحاشیه راحت شود.
رئال منتظر پیشنهاد برای ستاره منفور!

وقتی گرت بیل در سال 2013 از تاتنهام راهی رئال مادرید شد کمتر کسی چنین پایانی را برای او تصور می کرد، اما ستاره ولزی در سالهای اخیر معمولا به علت مصدومیت های متوتلی نیمکت نشین بوده و بارها نیز رفتارهای پرحاشیه او صبر مدیران باشگاه را لبریز کرده است. حالا و بعد از هفت سال، دیگر امکان ماندن این بازیکن در برنابئو وجود ندارد. در اواخر فصل بارها شاهد رفتارهایی تمسخرآمیز از سوی گرت بیل بودیم و این پایان کار او در برنابئو را رقم زد.

شبکه ال چیرینگیتو در گزارشی مدعی شد هیچکدام از اعضای باشگاه رئال مادرید علاقه ای به حتی صحبت کردن با گرت بیل ندارند و این ستاره ولزی به شخصیتی منفور در باشگاه تبدیل شده است. زین الدین زیدان نمی خواهد ملاقاتی با این بازیکن داشته باشد و بازیکنان اصلی و محوری رئال مادرید نیز در این مورد با سرمربی فرانسوی کاملا موافق هستند.

بدین ترتیب بی تردید گرت بیل طی روزهای آتی از رئال مادرید جدا خواهد شد. جاناتان بارنت، مدیر برنامه این ستاره ولزی دیروز اعلام کرد گرت بیل علاقمند به بازی کردن دوباره در تاتنهام است و ژوزه مورینیو نیز رسما برای جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده است. اگرچه در شرایط فعلی توافق در مورد قرضی یا دائمی بودن قرارداد و همچنین دستمزد هنگفت 600 هزار پوندی گرت بیل دشوار است، اما بی شک طرفین در نهایت راه حلی پیدا خواهند کرد و این بازیکن پرحاشیه بالاخره از رئال مادرید جدا می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277rwn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



هواداران رئال مادرید روی اعصاب گرت بیل