تاریخ انتشار: 1399/06/29 21:00
کد خبر: 54829

دو تیم لیگ برتری خواهان جذب ستاره فرانسوی اتلتیکو

بر اساس ادعای گل دو تیم از لیگ برتر انگلیس خواهان جذب توماس لمار از اتلتیکو مادرید هستند.

به نظر می‌رسد که باشگاه اتلتیکومادرید تمایل چندانی به حفظ توماس لمار ندارد و درهای خروج را برای این ستاره فرانسوی خود باز کرده است. درحالی که انتظارات زیادی از لمار وجود داشت اما او در طول سه فصل حضور در 72 بازی تنها سه گل و شش پاس گل برای تیم دیگو سیمئونه به ثبت رسانده است.

در واقع اتلتیکو مادرید مبلغ هنگفت 72 میلیون یورو برای جذب توماس لمار از موناکو هزینه کرد اما او هرگز بازدهی لازم را نداشته است؛ موضوعی که باعث شده اتلتیکومادرید به فکر فروش این ستاره فرانسوی بیفتد.

از طرف دیگر باشگاه اسپانیایی به دلیل مشکلات به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا به دنبال این است که برخی بازیکنان خود را به فروش برساند تا مسائل اقتصادی کمتر به آنها فشار بیاورد. در واقع این اتفاق یک خبر بد برای دیگو سیمونه خواهد بود چرا که به نظر می‌رسد اتلتیکو حداقل در این تابستان نمی تواند به جذب بازیکنی فکر کند.

 
 
 

اگرچه ارزش لمار به دلیل عملکرد نه چندان خوبش طی فصول اخیر و البته مشکلات ناشی از ویروس کرونا کاهش یافته اما بازهم روخی بلانکو نسبت به فروش این بازیکن بی میل نیست و در همین رابطه نیز گل مدعی شده که او از دو باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adjmg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نیمکت نشینی جهانبخش در دیدار مقابل چلسی