تاریخ انتشار: 1399/06/30 22:24
کد خبر: 54758

انتقال مدافع بارسلونا به تیم لیگ برتری قطعی شد

اسکای مدعی شد انتقال نلسون سمدو از بارسلونا به ولورهمپتون قطعی شده است.
انتقال مدافع بارسلونا به تیم لیگ برتری قطعی شد

در تابستان سال 2017 بود که باشگاه بارسلونا برای جذب مدافع راست بنفیکا یعنی نلسون سمدو اقدام کرد و در نهایت موفق شد این بازیکن را به خدمت بگیرد؛ عملکرد خوب سمدو در بنفیکا باعث شد که هواداران بلوگرانا امیدوار باشند که یک دنی آلوز جدید در این تیم ظهور کند و به نوعی این بازیکن بتواند جای خالی مدافع برزیلی را پر کند.

سمدو در ابتدا نمایش های درخشانی را در ترکیب بارسلونا ارائه داد اما رفته رفته اوضاع برای او تغییر کرد. این مدافع پرتغالی در فصلی که گذشت بدترین روزهای خود در بارسلونا را پشت سر گذاشت و در دیدار برابر بایرن مونیخ که با شکست عجیب و غریب 8-2 بارسا همراه بود، عملکرد فاجعه باری از خود ارائه داد.

حالا اما به نظر می رسد که تنها پس از گذشت سه سال نلسون سمدو در آستانه جدایی از بارسلونا قرار گرفته است. در همین رابطه اسکای اسپورتس مدعی شده که باشگاه ولورهمپتون در آستانه جذب مدافع پرتغالی بارسا قرار گرفته است و به زودی این انتقال رنگ و بوی رسمی خود خواهد گرفت.

سرمربی ولورهمپتون یعنی نونو اسپریتو طی فصول گذشته علاقه زیادی به همکاری با هم وطنانش نشان داده بود و حالا به نظر می رسد که سمدو جدیدترین پرتغالی تیم انگلیسی تلقی می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jma5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید جدید اینتر از بارسلونا