تاریخ انتشار: 1399/07/05 22:19
کد خبر: 54369

پیرلو: موراتا همان بازیکنی بود که دنبالش می‌گشتیم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید با وجود ناکامی در گرفتن گزینه‌هایی مانند لوئیس سوارس و ادین ژکو، از جذب مهاجم سابق اتلتیکومادرید برای تقویت خط حمله تیمش راضی است.
پیرلو: موراتا همان بازیکنی بود که دنبالش می‌گشتیم

آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (یکشنبه) شاگردانش مقابل رم در هفته دوم سری A ایتالیا، تأکید کرد که ماجرای انتقال نافرجام لوئیس سوارس به یوونتوس و حواشی پیرامون آن (تقلب مهاجم اروگوئه‌ای در آزمون زبان ایتالیایی برای گرفتن تابعیت این کشور) ذره‌ای او و تیمش را تحت تأثیر قرار نداده است. یوونتوس پس از منتفی شدن خرید سوارس و ژکو به سراغ آلوارو موارتا رفت و مهاجم اسپانیایی سابقش را پس از چهار فصل دوباره به تورین برگرداند. پیرلو اما می‌گوید که موراتا از همان اول جزو اولویت‌های او برای تقویت خط حمله بوده است.

پیرلو گفت: ما منتظر یک مهاجم بودیم و الان او اینجاست. من موراتا را خیلی خوب می‌شناسم، چون این شانس را داشتم که در کنار او بازی کنم. او یکی از اولویت‌های ما در بازار نقل‌وانتقالات بود. از نظر فنی و تاکتیکی، موراتا همان بازیکنی است که ما دنبالش بودیم. لوکا پلگرینی هم (به صورت قرضی) راهی جنوا شد تا در آنجا زمان بیشتری برای بازی کردن پیدا کند. دی‌شیلیو هم مانند هفته پیش آماده است تا به تیم ما کمک کند.

سرمربی یوونتوس در ادامه فاش کرد خبر قرار گرفتن نام سامی خدیرا هافبک آلمانی تیم در فهرست بازیکن مازاد او صحت دارد. پیرلو ادامه داد: ما با سامی صحبت کردیم تا متوجه شود که بهترین گزینه هم برای ما و هم برای خودش این است که در تیمی دیگر دوران بازی‌اش را ادامه دهد.

پیرلو در هفته نخست سری A که اولین بازی رسمی او به‌عنوان سرمربی بود، شاهد پیروزی 3 بر صفر شاگردانش بود، اما آزمون فردا شب مردان او به مراتب سخت‌تر خواهد بود به خصوص که در خانه حریف برگزار می‌شود.

هافبک سابق بیانکونری درباره وضعیت تیمش برای این بازی تصریح کرد: ما هفته کاری خوبی داشتیم که می‌توانم بگویم حتی بهتر از هفته قبل بوده است. بر میزان تمرینات‌مان اضافه کردیم، اما بازیکنان به آن واکنشی مثبت نشان دادند. مابقی اتفاقاتی که در این مدت رخ داد کوچک‌ترین تأثیری روی ما نداشتند. دیبالا هم به تمرینات برگشته است و ما عصر روز بازی تصمیم خواهیم گرفت که او را در ترکیب قرار دهیم یا اجازه دهیم که همچنان تمرین کند.

یوونتوس فردا شب (یکشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران میهمان رم خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xedpp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین روز کاری پیرلو در بانوی پیر