تاریخ انتشار: 1399/07/11 18:23
کد خبر: 53949

خرید جدید چلسی و رونمایی از توصیه مهم اشلی کول

بن چیلول، خرید جدید چلسی می گوید اشلی کول را به‌ عنوان الگوی خود قرار داده است.
 خرید جدید چلسی و رونمایی از توصیه مهم اشلی کول

چلسی در نقل و انتقالات تابستانی بسیار موفق ظاهر شد و توانست اکثریت بازیکنان درخواستی فرانک لمپارد را به خدمت بگیرد. یکی از این بازیکنان مدافع چپ لسترسیتی یعنی بن چیلول بود. این ستاره 23 ساله حالا مصمم است که قابلیت های خود را در استمفوردبریج به نمایش بگذارد و جا پای مدافع سابق آبی‌های لندن یعنی اشلی کل بگذارد.

بن چیلول در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت: " با مشاهده دورانی که اشلی کول در اینجا پشت سر گذاشت، بدیهی بود که بخواهم او را به عنوان الگوی خود قرار دهم و هنوز هم این کار را انجام می دهم. وجود شخصی مثل او که در چلسی بازی کرده و انگلیسی هم بوده برای من از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود. من با مدیر برنامه ام صحبت کردم زیرا بسیار مشتاق بودم که با او حرف بزنم. من دوست داشتم با او حرف بزنم تا بفهمم چگونه در باشگاه چلسی به این موفقیت رسیده است."

jj1BVRzNfdCO

بن چیلول در ادامه گفت: " بدیهی است که طی سال‌های آینده تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا از کاری کول در چلسی انجام داد تقلید کنم. وقتی با کول حرف زدم او با من توصیه کرد که سخت کار کن. او به من گفت هواداران در اینجا بازیکنانی را دوست دارند که به سختی برای تیم شان تلاش می‌کنند و می خواهند برای لوگوی باشگاه بمیرند. او گفت هنگامی که به اینجا آمد فقط به دنبال برنده شدن بود و به این باشگاه عشق می ورزید."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366yly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کار مسی و رونالدو طبیعی نیست