تاریخ انتشار: 1399/07/12 14:47
کد خبر: 53886

واینالدوم: سخت‌تر از گذشته تمرین می‌کنیم/ آژاکس شایسته احترام است

هافبک هلندی سرخپوشان مرسی‌ساید می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش زیر نظر یورگن کلوپ سخت‌تر از فصل گذشته تمرین می‌کنند.
واینالدوم: سخت‌تر از گذشته تمرین می‌کنیم/ آژاکس شایسته احترام است

تیم فوتبال لیورپول که فصل گذشته با 18 امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی و در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل قهرمان لیگ برتر انگلیس شد، این فصل هم با وجود شروعی نه‌چندان قدرتمند موفق شده است در سه بازی اولش مقابل تیم‌های لیدزیونایتد، چلسی و آرسنال به برتری برسد.

جورجینیو واینالدوم در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: از آنجایی که ما مدت‌ طولانی است کنار هم بازی می‌کنیم، اعضای تیم شناخت خوبی از هم دارند و پایه کار ما چیزی است که فصل گذشته انجامش دادیم. از آنجایی که ما قهرمان شدیم می‌خواهیم تلاش بیشتری کنیم و دوباره قهرمان شویم.

وی افزود: ما سخت تمرین می‌کنیم، درست مثل گذشته و حتی شاید سخت‌تر چون می‌دانیم پیروزی در بازی‌های پیش رو چقدر سخت است و دیگر نمی‌توان کم کار کرد. ما کارهایی را که فصل گذشته انجام دادیم، دوباره انجام می‌دهیم، اما جدی‌تر و متمرکزتر هستیم.

هافبک پیشین تیم‌های فاینورد و پی اس وی آیندهوون همچنین درباره همگروهی لیورپول با تیم‌های آژاکس، آتالانتا و میتیلند دانمارک در لیگ قهرمانان اروپا و به خصوص تقابل با آژاکس گفت: بازیکنان زیادی از آژاکس را می‌شناسم و با چند نفر از آنها هم در تیم ملی هلند هم‌تیمی هستم. آنها تیم خوبی هستند و بابت فوتبالی که ارائه می‌دهند، شایسته احترام هستند و به نظرم این موضوع درباره هر سه تیم گروه‌مان صدق می‌کند.

واینالدوم 29 ساله در پایان خاطرنشان کرد: رقبای ما شایسته احترام از جانب ما هستند و این را در تقابل با آنها نشان خواهیم داد و بهترین بازی‌های‌مان را برای کسب پیروزی به نمایش خواهیم گذاشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3np5nx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آرسنال در آنفیلد حریف لیورپول نشد/ شاگردان کلوپ سومین برد متوالی را کسب کردند