تاریخ انتشار: 1399/07/13 10:56
آندره‌آ پیرلو
کد خبر: 53802

رونالدو قبل از همه به تمرین می‌آید، بعد از همه می‌رود

آندره‌آ پیرلو سرمربی جدید یوونتوس به تمجید از اخلاق حرفه‌ای کریستیانو رونالدو ستاره بزرگ تیمش پرداخت.
رونالدو قبل از همه به تمرین می‌آید، بعد از همه می‌رود

آندره‌آ پیرلو سرمربی جدید یوونتوس در مدت کوتاهی که از نشستنش روی نیمکت این تیم می‌گذرد شیفته اخلاق حرفه‌ای و روحیه تلاشگر کریستیانو رونالدو ستاره بزرگ تیمش شده و می‌گوید امیدوار است درخشش کریستیانو برای یووه به همین شکل ادامه داشته باشد. پیرلو در توصیف رونالدو می‌گوید او اولین کسی است که به تمرین یووه می‌آید و آخرین کسی است که جلسه تمرین را ترک می‌کند.

پیرلو در کنفرانس خبری پیش از بازی امروز یووه مقابل ناپولی گفت: " رونالدو سخت تلاش می‌کند. او اولین کسی است که وارد جلسه تمرینی می‌شود و آخرین کسی است که به خانه می‌رود. او به تیم شور و شوق تزریق می‌کند و این را در جریان بازی‌ها هم می‌شود دید. کریس فصل را خیلی خوب شروع کرده و من امیدوارم تا پایان فصل همینقدر عالی باشد".

سرمربی یوونتوس در ادامه صحبتهایش گفت: " امیدوارم رونالدو در هر بازی یکی دو گل بزند. او برای ما بازیکن واقعاً مهمی است. ما در رم یک بازیکن کمتر از حریف داشتیم و او تا پایان بازی به ما خیلی کمک کرد. کریستیانو برای همه بازیکنان یووه الگو است".

رونالدو در دو بازی تیمش در شروع فصل سری آ سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و نقش مهمی در کسب 4 امتیاز یووه از این دو بازی داشته.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277yan

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو:برای تیم آینده روشنی تصور می‌کنم