تاریخ انتشار: 1399/07/15 14:00
کد خبر: 53635

فردیناند: کاوانی می‌تواند به مهاجمانی همچون گرین‌وود چیزهایی بیاموزد

اسطوره باشگاه منچستریونایتد معتقد است مهاجمان جوان این تیم می‌توانند از تجربه کاوانی برای بهتر شدن، بهره لازم را ببرند.
فردیناند: کاوانی می‌تواند به مهاجمانی همچون گرین‌وود چیزهایی بیاموزد

باشگاه منچستریونایتد شب گذشته (دوشنبه) در روز پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی موفق شد ادیسنون کاوانی را با قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای سال دوم به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. منچستری‌ها امیدوار هستند با جذب این ماشین گلزنی بر قدرت خط حمله خود بیفزایند، مهاجمی که تاکنون 341 گل در رده باشگاهی به ثمر رسانده که 200 گل آن با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن بوده است.

ریو فردیناند درباره جذب مهاجم پیشین تیم‌های ناپولی و پاری سن‌ژرمن توسط باشگاه منچستریونایتد گفت: انتظار داشتم که منچستریونایتد در پنجره زمستانی اخیر کاوانی را به خدمت بگیرد، چون ما سه مهاجم جوان فوق‌العاده بااستعداد داریم که نیاز به کمک دارند. برای مثال مارسیال حالا محروم است و نیاز به کسی است که جای او را پر کند.

وی افزود: روشی که کاوانی با آن بازی و تمرین می‌کند و با تجربه‌ای که او دارد، می‌تواند به مهاجمانی همچون میسون گرین‌وود چیزهایی بیاموزد. ادینسون گل‌های زیادی به ثمر رسانده و قهرمانی در جام‌های مختلف را هم تجربه کرده است. گرین‌وود با دیدن تمرینات روزمره کاوانی می‌تواند بیشترین سود را ببرد. درباره اینکه آیا کاوانی می‌تواند بر ارزش‌های تیم بیفزاید، باید این سؤال را از مهاجمانی همچون وین رونی بپرسید اما پاسخ من «بله» است.

 اسطوره باشگاه منچستریونایتد تصریح کرد: اگر کاوانی بتواتد تأثیر خود را بر این گروه از بازیکنان منچستریونایتد را بگذارد، خرید او ارزشمند است. ادینسون بازیکن سطح بالایی است. او بازیکنی باتجربه و گلزن است که برای باشگاه ارزشمند خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kqroa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



انتقاد فردیناند از ژست اوزیل در رختکن(عکس)