تاریخ انتشار: 1399/07/15 23:14
کد خبر: 53595

پیشنهاد اوزیل برای جلوگیری از اخراج نماد باشگاه آرسنال

هافبک آرسنال پیشنهاد کرده است تا زمانی که به عنوان بازیکن در این باشگاه حضور دارد، حقوق کامل جری کوئی را پرداخت کند.
پیشنهاد اوزیل برای جلوگیری از اخراج نماد باشگاه آرسنال

باشگاه آرسنال به دلیل مشکلات اقتصادی در ماه آگوست ۵۵ نفر از کارمندانش را از کار برکنار کرده است.

جری کوئی مردی که ۲۷ سال نماد باشگاه آرسنال را  که یک دایناسور سبز رنگ بود در ورزشگاه خانگی بر تن می‌کرد در بین این افراد قراردارد.

این حرکت باعث اعتراض  بسیاری از علاقمندان  این باشگاه شد، این مشکلات اقتصادی در حالی مطرح می شود که آرسنال ۴۵ میلیون پوند برای  خریدتوماس پارتی به اتلتیکو مادرید پرداخت کرده است.

اوزیل  در رسانه های اجتماعی نوشت: "من از خبر اخراج جری کوی معروف خیلی ناراحت شدم او بخشی جدایی ناپذیر از باشگاه ما پس از ۲۷ سال است. به همین ترتیب، من پیشنهاد می کنم تا زمانی که من  بازیکن آرسنال باشم  حقوق کامل مرد بزرگ سبزرنگ آرسنال را جبران کنم تا جری بتواند کار خود را که خیلی دوست دارد ادامه دهد.

در همین رابطه باشگاه  آرسنال هنوز موافقت خود را با پیشنهاد اوزیل اعلام نکرده است. این بازیکن المانی ترک تبار  در ماه های اخیر در چندین موضوع  مالی با آرسنال اختلاف داشته است، به ویژه در تصمیم گیری در مورد کاهش حقوقش  درماه  آوریل.

اوزیل از سال ۲۰۱۴ به آرسنال ملحق شد و تاکنون ۱۸۴ بازی در لیگ برتر برای آرسنال انجام داده و ۳۳ گل نیز به ثمررسانده است. او ۵۴ بار نیز ژاس گل داده است. وی همچنین در این تعداد بازی در لیگ برتر در ۱۰۰ بازی پیروز و در ۳۹ بازی شکست خورده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbl9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره آرسنال برنامه ای برای جدایی ندارد