تاریخ انتشار: 1399/07/16 19:22
کد خبر: 53528

قیمت پدیده فرانسوی برای رئال مادرید مشخص شد

بر اساس ادعای دون بالون رئال مادرید می تواند در تابستان سال آینده با 55 میلیون یورو ادواردو کاماوینگا را به خدمت بگیرد.
 قیمت پدیده فرانسوی برای رئال مادرید مشخص شد

رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی 2020 یکی از آرام‌ترین سال‌های خود را به لحاظ جذب بازیکنان جدید پشت سر گذاشت. در حالی که رئیس لوس بلانکوس یعنی فلورنتینو پرز به خریدهای کهکشانی‌اش معروف است اما رئال امسال تنها مارتین اودگارد را به سانتیاگو برنابئو بازگرداند و شاکله اصلی تیم خود را نیز حفظ کرد.

اکثر منابع اسپانیایی اما معتقد هستند که به جز مسائل اقتصادی یکی دیگر از دلایلی که رئال‌مادرید فعالیت چندانی در نقل و انتقالات تابستانی امسال نداشته، برنامه های آنها برای تابستان 2020 محسوب می شود.

به طور قطع اصلی‌ترین گزینه رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی آینده جذب کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن خواهد بود اما یک جوان فرانسوی دیگر نیز در لیست زین الدین زیدان حضور دارد. پدیده فوتبال فرانسه یعنی ادواردو کاماوینگا به شدت مورد علاقه زیدان است و به نظر می رسد که کهکشانی ها در تابستان 2021 برای جذب او اقدام خواهند کرد. از طرفی زیدان این بازیکن را بهترین جانشین بلندمدت برای هافبک برزیلی‌اش یعنی کاسمیرو می‌داند.

حالا و در همین رابطه دون بالون مدعی شده رئال مادرید می‌تواند در نقل و انتقالات تابستانی آینده با مبلغ 55 میلیون یورو کاماوینگا را به خدمت بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gqjo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در مورد انتقال به رئال مادرید با من شوخی می کنند