تاریخ انتشار: 1399/07/17 21:26
کد خبر: 53441

تصمیم نهایی آرسنال درباره اوزیل مشخص شد؟

دیلی میل مدعی شد باشگاه آرسنال قصد دارد بعد از توافق با مسوت اوزیل قرارداد این بازیکن را فسخ کند.
تصمیم نهایی آرسنال درباره اوزیل مشخص شد؟

در حالی که به نظر می رسید بعد از برکناری اونای امری از آرسنال و روی کار آمدن میکل آرتتا اوضاع برای مسوت اوزیل تغییر کرده، اما این ستاره آلمانی رفته رفته زیر نظر سرمربی جدید توپچی ها نیز به یک نیمکت نشین و حتی سکونشین محض تبدیل شد؛ موضوعی که فصل گذشته و بعد از پیگیری بازی ها پس از دوران قرنطینه به اوج خود رسید.

در آغاز فصل جدید رقابت ها نه تنها اوضاع برای هافبک آلمانی تغییر نکرده بلکه بدتر هم شده است. میکل آرتتا هر بار صحبت واضحی درباره اوزیل مطرح نمی‌کند و از طرفی مشخص شد که ستاره آلمانی از لیست آرسنال برای مسابقات فصل جدید لیگ اروپا خط خورده است؛ موضوعی که باعث شده اوزیل سخت ترین دوران فوتبال خود را سپری کند.

در نقل و انتقالات تابستانی اما صحبت های زیادی در رابطه با احتمال جدایی اوزیل از آرسنال مطرح شد اما خود این بازیکن تمایلی به این موضوع نشان نداد تا نهایتاً در جمع توپچی ها ماندگار شود. دیلی میل در این رابطه مدعی شده است که باشگاه آرسنال با توجه به حقوق دریافتی بالای اوزیل قصد دارد بعد از انجام توافق با این آلمانی قرارداد او را فسخ کند؛ موضوعی که احتمالا دوباره با مخالفت اوزیل مواجه خواهد شد چرا که گفته می شود او قصد دارد تا پایان قراردادش یعنی تابستان 2021 در لندن باقی بماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qemyj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد اوزیل برای جلوگیری از اخراج نماد باشگاه آرسنال