تاریخ انتشار: 1399/07/20 21:01
کد خبر: 53242

لواندوفسکی لایق دریافت توپ طلا بود

لئوناردو بونوچی، مدافع تیم ملی ایتالیا به تمجید از رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی پرداخت.
لواندوفسکی لایق دریافت توپ طلا بود

 امشب دو تیم ایتالیا و لهستان در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تقابل رابرت لواندوفسکی، ستاره آماده لهستانی با مدافعان تیم ملی ایتالیا از نکات جالب مسابقه امشب خواهد بود. لئوناردو بونوچی ضمن از تمجید از لواندوفسکی، مدعی شد ترکیب فعلی تیم ملی ایتالیا تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوانان بااستعداد است.

لئوناردو بونوچی گفت: "اگر امسال توپ طلا توسط نشریه فرانس فوتبال اهدا می شد، لواندوفسکی فاتح این جایزه می شد. او بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال جهان است. ما باید تلاش زیادی برای متوقف کردن لواندوفسکی انجام دهیم و نبرد خوبی بین ما برقرار خواهد بود.

حضور در این تیم و کنار این بازیکن فوق العاده است و ما چند روز گذشته آنقدر سخت تمرین کرده ایم که تفاوتی با بازی کردن نداشت. ما از همان ابتدا نسبت به هدف مان و آینده موضعی روشن داشته ایم و از ابتدای این ماجراجویی جدید زیر نظر روبرتو مانچینی، به سبک بازی او و فوتبالی که قرار است ارائه دهیم اعتقادی راسخ داشتیم. ما از ترکیب بااستعداد برای دستیابی به اهداف خود برخورداریم و در حال حاضر ترکیب ایتالیایی تجربه آمیخته با جوانی است. این ترکیبی است که به ما اجازه داده تا این مرز از آمادگی رسیده و غرور ایتالیایی را احیا کنیم."
 
 

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2renww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



برد بایرن مقابل هرتابرلین با پوکر لواندوفسکی