تاریخ انتشار: 1399/07/21 23:03
کد خبر: 53171

دوست داشتم مسی در بارسلونا بماند

کارلس پویول، اسطوره باشگاه بارسلونا از ماندن لیونل مسی در این تیم ابراز خوشحالی کرد.

در تابستان امسال اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی لیونل مسی و انتقال او به منچسترسیتی مطرح شد، اما کاپیتان بارسا دست آخر تصمیم گرفت در نوکمپ باقی بماند. حالا کارلس پویول که در کنار ایکر کاسیاس و خاویر تباس رئیس لالیگا در میلان در یک جشنواره ورزشی شرکت کرده بود، در این رابطه و البته بهترین خاطره اش از ال کلاسیکو صحبت کرد.

کارلس پویول گفت: "من به عنوان یک هوادار بارسا دوست نداشتم مسی از این تیم جدا شود، اما به هر حال این واقعیت فوتبال است. در پایان مسی تصمیم گرفت در بارسلونا باقی بماند و او مدعی شد انگیزه و اشتیاق زیادی دارد. من امیدوارم مسی سالها در کنار ما بماند. مسی یک سرمایه بزرگ برای لالیگا و یکی از بهترین های جهان محسوب می شود.

 

 
 

شاید ایکر کاسیاس علاقمند به بارسای بدون مسی باشد (با خنده)، اما همه طرفداران فوتبال با مسی به نوعی پیوند دارند، زیرا فوتبال با او جذاب است.

ال کلاسیکوی مورد علاقه من؟ من حضورم در ال کلاسیکو با تساوی 2-2 در نوکمپ آغاز کردم، اما اگر مجبور باشم یکی را انتخاب کنم برتری 2-6 در برنابئو را برمی گزینم. آن بازی در اولین سال ما زیر نظر پپ گواردیولا رخ داد، ما لیگ را خوب شروع کردیم اما هنگام بازی با رئال مادرید می آمد سه دیدار باقی مانده بود و ما به چهار امتیاز نیاز داشتیم. پس برتری در این دیدار تکلیف قهرمانی در لالیگا را روشن کرد."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zb7jz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ کاسیاس به سوال سخت؛ مسی یا رونالدو؟