تاریخ انتشار: 1399/07/22 21:04
کد خبر: 53120

رئال عجله ای برای تمدید با برنده توپ طلا ندارد!

به نظر می رسد که رئال مادرید عجله ای برای تمدید قرارداد با لوکا مودریچ ندارد.
رئال عجله ای برای تمدید با برنده توپ طلا ندارد!

در تابستان سال 2012 بود که رئال مادرید لوکا مودریچ را از تاتنهام به خدمت گرفت. در آن مقطع برخی از هواداران لوس بلانکوس معتقد بودند که سران رئال اقدام به جذب یک بازیکن معمولی کرده‌اند و حتی نشریات کاتالانی نیز باور داشتند که تیم رقیب با جذب هافبک کروات پول خود را دور ریخته است.

حالا و پس از گذشت 8 سال می توان از لوکا مودریچ به عنوان یکی از بهترین هافبک های تاریخ باشگاه رئال مادرید یاد کرد. در واقع او به بهترین شکل ممکن پاسخ انتقادات به رئال مادرید بابت به خدمت گرفتن او را داد. عملکرد هافبک کروات به قدری شگفت انگیز بود که او حتی در سال 2018 و بالاتر از فوق ستاره‌هایی نظیر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی جایزه توپ طلا را بدست آورد.

مودریچ حالا 35 ساله شده و اگرچه هنوز هم کیفیت بالایی از خود ارائه می دهد اما باید قبول کرد که او به سال های پایانی فوتبال خود نزدیک شده است. در این بین طی ماه های اخیر شایعات زیادی در رابطه با تمدید قرارداد او با رئال مطرح شد و حتی خود این بازیکن نیز برای رقم خوردن این اتفاق چراغ سبز نشان داد اما حالا موندو دیپورتیوو مدعی شده که باشگاه اسپانیایی به دلیل برنامه برای جذب بازیکنانی نظیر ادواردو کاماوینگا در نقل و انتقالات تابستانی آینده، عجله ای برای تمدید با مودریچ ندارد و منتظر است تا در ماه های بعدی شرایط را به شکل دقیق تری بررسی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkvlx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش زیدان به شایعات جذب پل پوگبا