تاریخ انتشار: 1399/07/22 21:20
کد خبر: 53118

اولین تصویر از رونالدو بعد از ابتلا به کرونا

جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو اولین تصویر از این فوق ستاره پرتغالی را بعد از ابتلا به کرونا در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

ساعاتی پیش فدراسیون فوتبال پرتغال با انتشار بیانیه ای به شکل رسمی اعلام کرد که تست کرونای کریستیانو رونالدو مثبت شده است و این بازیکن باید دوران قرنطینه 14 روزه را به منظور بهبودی کامل پشت سر بگذارد.

کریستیانو رونالدو همچنین به سومین بازیکن تیم ملی پرتغال تبدیل شد که در در وقفه بازی های ملی به کرونا مبتلا شده است. البته فوق ستاره یوونتوس تا اینجا هیچ گونه علامتی از خود نشان نداده و در وضعیت خوبی به سر می برد.

ابتلای فوق ستاره پرتغالی به کرونا اما موجی از نگرانی ها را بین هواداران این بازیکن به وجود آورد. با این حال همسر رونالدو یعنی جورجینا رودریگز خیلی سریع دست به کار شد و تصویری از مکالمه تصویری خود با CR7 را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او بالای این عکس نوشت: "تو الهام بخش من هستی."

در عکس منتشرشده توسط جورجینا رودریگز کریستیانو رونالدو کاملاً آرام به نظر می رسد و با چهره ای خندان مشاهده می شود. با این حال گزارشات حاکی از آن است که رونالدو بسیار ناامید شده است چراکه به اجبار چند بازی آینده تیم ملی پرتغال و یوونتوس را از دست خواهد داد.

ستاره 35 ساله باشگاه یوونتوس حالا احتمالا به دور از خانواده خود دوران دو هفته ای قرنطینه را پشت سر خواهد گذاشت و سپس راهی تورین می شود تا بعد ازشکست دادن کرونا که احتمالا برای او کار خیلی دشواری نخواهد بود، به تمرینات بیانکونری اضافه شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2renoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو عامل آشوب در اردوی یوونتوس بود!