تاریخ انتشار: 1399/07/25 22:22
کد خبر: 52907

کلوپ و حمایت از ایجاد تغییرات در لیگ برتر انگلیس

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از بیانیه مشترک لیورپول و منچستریونایتد برای ایجاد تغییرات در لیگ برتر حمایت کرد.
کلوپ و حمایت از ایجاد تغییرات در لیگ برتر انگلیس

دو تیم اورتون و لیورپول فردا در چهارچوب دربی مرسی ساید و در یکی از حساس‌ترین بازی هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ اورتون همه مسابقات قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و به طور قطع مدافع عنوان قهرمانی کار آسانی مقابل تیم کارلو آنچلوتی پیش نخواهد داشت.

یورگن کلوپ درباره بازی فردای تیمش مقابل اورتون گفت: " همواره تقابل با اورتون برای ما دشوار بوده و برابر آن ها برای رسیدن به گل سختی زیادی را تحمل کرده‌ایم. همه ما احترام زیادی به اورتون می‌گذاریم اما مانند همه بازی های دیگر در دیدار فردا نیز به دنبال پیروزی هستیم. از طرفی کارلو آنچلوتی واقعا فوق‌العاده است و ما قطعاً کار دشواری پیش رو داریم."

اخیراً بیانیه ای با همکاری لیورپول و منچستر یونایتد برای ایجاد تغییرات در لیگ برتر منتشر شد؛ تغییراتی که در نگاه اول بیشتر به نفع شش تیم بالای جدول است و به همین خاطر با استقبال سایر تیم ها روبرو نشد. کلوپ در این باره گفت: " فکر می‌کنم که این موضوع به بهتر انجام شدن فوتبال کمک می کند. معتقدم اگر سایرین واقعاً نگران فوتبال هستند بهتر است ابتدا اصل این صحبت‌ها را گوش دهند و بعد علیه ما موضع گیری کنند."

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djq5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 واکنش کلوپ به قرعه لیورپول در لیگ قهرمانان

یورگن کلوپ نظرش را در مورد پیوستن مسی به این تیم اعلام کرد
رفتن او به منچسترسیتی کار ما را سخت می‌کند