تاریخ انتشار: 1399/08/03 22:01
کد خبر: 52414

کابوس دروازه بان های چلسی تمامی ندارد

ادوارد مندی دروازه‌بان جدید چلسی در دیدار این تیم مقابل منچستریونایتد مرتکب یک اشتباه عجیب شد.

هنگامی که باشگاه چلسی در نقل و انتقالات تابستانی سال 2018 کپا آریسابلاگا را قراردادی رکوردشکن از اتلتیکو بیلبائو به خدمت گرفت بسیاری بر این باور بودند که این تیم لندنی یکی از آینده دار ترین و بهترین گلرهای دنیا را به خدمت گرفته است.

با این حال اما دروازه‌بان اسپانیایی هرگز نتوانست انتظارات هواداران چلسی را تا به اینجا برآورده کند و طی یکی دو فصل گذشته اشتباهات عجیب و غریب و مرگباری در ترکیب این تیم انجام داده است.

همین عملکرد بسیار ضعیف از سوی کپا باعث شد که چلسی در نقل و انتقالات تابستانی 2020 تمام تلاش خود را برای جذب یک دروازه بان مطمئن به کار گیرد؛ موضوعی که نهایتاً به جذب دروازه بان سنگالی رن فرانسه یعنی ادوارد مندی منجر شد.

 

مندی از زمان پیوستن به چلسی به دروازه‌بان اصلی تین فرانک لمپارد تبدیل شده است. در همین رابطه امشب آبی های لندن در چهارچوب رقابت های لیگ برتر به مصاف منچستر یونایتد رفته اند.

با این حال به نظر می‌رسد که کابوس اشتباهات عجیب و غریب دروازه بان های چلسی تمامی ندارد چرا که در مسابقه امشب ادوارد مندی نیز با این مسئله روبرو شد. در حالی که او قصد داشت یک پاس در عرض برای هم تیمی خود ارسال کند اما توپ را به شکل عجیبی به بیرون فرستاد تا یک کرنر کاملاً غیر طبیعی برای منچستر یونایتد شکل بگیرد.

 

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا مندی هم به سرنوشت دروازه بانی مثل کپا دچار خواهد شد یا اینکه می تواند به یک گلر مطمئن برای آبی‌های لندن تبدیل شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npomv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی منچسترسیتی و توقف چلسی در لیگ برتر