تاریخ انتشار: 1399/08/07 22:34
کد خبر: 52133

حمایت لحظه آخری از یووه به سبک رونالدو

کریستیانو رونالدو در آستانه دیدار یوونتوس و بارسلونا با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرام خود از بیانکونری حمایت کرد.
حمایت لحظه آخری از یووه به سبک رونالدو

چندی قبل و در جریان بازی های ملی بود که مشخص شد کریستیانو رونالدو به کرونا مبتلا شده است. این اتفاق پیش از بازی تیم ملی پرتغال مقابل سوئد رخ داد و باعث شد CR7 اردوی تیم ملی کشورش را ترک کند و برای گذراندن دوران قرنطینه راهی شهر تورین شود.

در روزهای اول پیش بینی می شد که کریستیانو رونالدو تا قبل از بازی حساس یوونتوس برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا با بهبود کامل مواجه شود و مشکلی برای حضور در این جدال حساس نداشته باشد.

طی روزهای گذشته اما در چند مرحله تست کرونا از فوق ستاره پرتغالی به عمل آمد که همه آنها مثبت بود؛ شب گذشته اما رونالدو برای آخرین بار تست کرونا داد که باز هم پاسخ آن مثبت بود تا ستاره یوونتوس بازی حساس تیمش مقابل بارسلونا را از دست بدهد؛ موضوعی که با واکنش تند او نیز همراه بود و در صفحه اینستاگرام خود به آن اعتراض کرد.

حالا اما کریس رونالدو در آستانه مسابقه حساس یوونتوس و بارسلونا با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرام خود به حمایت از بیانکونری پرداخته و به نوعی برای تیمش آرزوی موفقیت کرده است. او ضمن اشتراک گذاشتن ویدئویی از خود نوشت : " به پیش بچه ها؛ همه باهم تا به پایان"

حمایت لحظه آخری از یووه به سبک رونالدو

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmer9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت لحظه آخری از یووه به سبک رونالدو