تاریخ انتشار: 1399/08/10 19:53
کایل واکر:
کد خبر: 51958

شادی می کردم والدینم را اذیت می کردند!

کایل واکر، مدافع انگلیسی منچسترسیتی خود را یکی از هواداران شفلیدیونایتد معرفی کرد.
شادی می کردم والدینم را اذیت می کردند!

امروز منچسترسیتی موفق شد با تک گل کایل واکر با ضربه ای تماشایی از پشت محوطه شفلیدیونایتد را مغلوب کند. این مدافع انگلیسی مدعی شد والدین او ساکن همین منطقه هستند و اگر او بعد از گلزنی خوشحالی می کرد، شرایط برای پدر و مادرش دشوار می شد.

کایل واکر گفت: "خوشحالم که نامم وارد لیست گلزنان شد و به سه امتیاز که مهم ترین هدف ما در بازی امروز بود دست یافتیم. در حال حاضر من از فوتبالم لذت می برم، امسال کمی در پست های دیگری نیز بازی کرده ام که بیشتر به سود خودم و تیم است. من از حضور در سیتی خوشحالم.

این سبک فوتبال ماست، عقب نمی نشینیم تا از برتری 0-1 دفاع کنیم، همیشه می خواهیم حمله کرده و سه و چهار گل بزنیم. این سبک گاهی اوقات برای ما مدافعان تبدیل به کابوس می شود. اما به دست آوردن این پیروزی های 0-1 و ثبت کلین شیت نیز عالی است.

مادر و پدر من اینجا زندگی می کنند، بنابراین اگر من جشن می گرفتم آنها مورد انتقاد و بدرفتاری قرار می گرفتند. همچنین من خودم نیز طرفدار شفیلد یونایتد هستم، بنابراین نمی توانستم بعد از گلزنی خوشحالی کنم. وقتی برای آستون ویلا بازی کردم اولین بازی ام را در زمین همین شفلید انجام داده و موفق شدم یک گل تماشایی نیز به پای چپ به ثمر برسانم. به نظر می رسد این استادیوم محبوب من است و خوشبختانه شما هیچ وقت از آینده خبر ندارید."

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmkxo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکر: می خواهم با منچسترسیتی جام های مختلف را فتح کنم