تاریخ انتشار: 1399/08/10 20:55
کد خبر: 51947

رونالدو در ترکیب ثابت نخواهد بود

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس مدعی شد کریستیانو رونالدو فردا در ترکیب ثابت قرار نمی‌گیرد.
رونالدو در ترکیب ثابت نخواهد بود

یوونتوس اخیرا با دو تساوی متوالی سری آ مقابل کروتونه و ورونا و سپس شکست خانگی 0-2 مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان تحت فشار قرار گرفته، اما آندره پیرلو در نشست خبری پیش از بازی با لااسپزیا تاکید کرد سالهاست به این شرایط عادت داشته و علاقه ای به توجه به انتقادات ندارد.

آندره پیرلو گفت: "رونالدو احتمالا در ترکیب ابتدایی حضور نخواهد داشت. اما حضور او در کنار ما مهم است، رونالدو در خانه تمرین کرده که البته این شرایط مانند حضور در زمین تمرینی نیست. متاسفانه ماتیس دی لیخت باید چند هفته دیگر برای بازگشت به میادین صبر کند، زیرا پس از جراحی شانه و طبق نظر یک متخصص نیاز به صبر بیشتری وجود دارد. همه چیز خوب پیش می رود، دی لیخت در حال تمرین با ماست، اما به زمان بیشتری نیاز دارد.

لئوناردو بونوچی فردا بازی خواهد کرد و او دیروز جداگانه در تمرین کار کرد، اما شرایط بونوچی خوب است. جورجیو کیه لینی هنوز قادر به بازی کردن نیست و در تورین باقی خواهد ماند. من از فشارهای فعلی تعجب نمی کنم، زیرا به عنوان بازیکن نیز 20 سال در همین شرایط و زیر ذره بین بوده ام. اگر چیزی وجود داشته باشد نیز به آن عادت کرده ام و علاقه ای به توجه به صحبت های مردم ندارم.

شرایط پائولو دیبالا؟ او از نظر فیزیکی هنوز به طور کامل آماده نیست و ممکن است در یک دیدار خوب بازی کند، اما شرایط برای دیبالا دوباره دشوار می شود. دیبالا فقط برای تمرین و بازیابی جسمان کامل به زمان نیاز دارد. می توانم به شما اطمینان دهم که هیچ بازیکنی هنگام حضور در زمین به فکر قرارداد جدید نیست."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbyoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قول پیرلو به رونالدو چه قولی داد؟