تاریخ انتشار: 1399/08/10 21:34
کد خبر: 51941

خرید جدید چلسی و تکرار یک رکورد پس از ۶ سال

حکیم زیاش، خرید جدید چلسی با گلزنی برابر برنلی یک رکورد ویژه را به ثبت رساند.
خرید جدید چلسی و تکرار یک رکورد پس از ۶ سال

چلسی در نقل و انتقالات تابستانی بسیار فعال ظاهر شد و به جرأت می‌توان از این تیم به عنوان موفق ترین باشگاه در این زمینه نام برد؛ در واقع باشگاه لندنی موفق شد در بازار تابستانی اکثریت قریب به اتفاق مهره های مورد نظر فرانک لمپارد را به خدمت بگیرد.

اولین بازیکنانی که چلسی حتی قبل تر از تابستان خرید آن را نهایی کرد ستاره مراکشی باشگاه آژاکس یعنی حکیم‌زیاش بود که راهی استمفوردبریج شد.

حکیم زیاش اما نتوانست در این فصل از ابتدا برای چلسی به میدان برود چرا که مصدومیت مانع از این اتفاق شد. با این حال ستاره مراکشی چندی پیش به شکل کامل آسیب‌دیدگی خود را پشت سر گذاشت و به ترکیب چلسی بازگشت.

 

زیاش اما امروز برای دومین بازی متوالی برابر برنلی در ترکیب اصلی آبی‌های لندن قرار گرفت و اتفاقاً موفق به گلزنی شد. این در حالی است که او در مسابقه قبلی که از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد نیز مقابل کراسنودار گلزنی کرده بود؛ موضوعی که باعث شد یک رکورد ویژه برای این بازیکن به ثبت برسد و زیاش به اولین بازیکن بعد از دیگو کاستا تبدیل شود که در دو حضور ابتدایی خود در ترکیب چلسی موفق به گلزنی شده است. کاری که مهاجم اسپانیایی آن را در سال 2014 انجام داده بود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qey79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی خارج از خانه چلسی و پاری‌سن‌ژرمن