تاریخ انتشار: 1399/08/11 22:16
کد خبر: 51865

تست کرونای مهره کلیدی زیدان مثبت شد

«زین الدین زیدان» در آستانه دیدار تیم تحت هدایتش در لیگ قهرمانان اروپا برابر اینترمیلان، با مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی از مهره‌های کلیدی که نام او عنوان نشده، خود به دردسر افتاد.

براساس پروتکل‌های بهداشتی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اگر نتیجه تست این بازیکن در نمونه‌گیری دوم که باشگاه رئال مادرید می‌تواند در فاصله ۶ ساعت مانده تا برگزاری بازی جواب آن را به یوفا تحویل دهد، منفی نباشد، امکان استفاده از آن بازیکن وجود ندارد.

یوفا مقرر کرده است که تست پی‌سی‌آر یک یا دو روز پیش از هر بازی لیگ قهرمانان انجام شود اما این نتیجه مثبت بدان معنا است که رئال مادرید همین حالا نیز برای مشخص شدن ابتلا یا عدم ابتلای بازیکنان دیگر خود، اقدام به انجام نمونه‌گیری کرده است.

به منظور بررسی مجدد بازیکن مبتلا و تشخیص قطعی ویروس موجود در خون وی، امروز (یکشنبه) نمونه‌گیری دیگری انجام خواهد شد.

این مشکل، دردسرهای زیدان را به ویژه در دفاع راست بیشتر خواهد کرد؛ «دنی کارواخال» و «ناچو فرناندز» همچنان قادر به بازی نیستند و «آلوارو اودریوزولا» به تازگی به تمرینات اضافه شده و «لوکاس واسکز» در دیدار برابر اوئسکا از ناحیه ماهیچه دچار مصدومیت شد.

کهکشانی‌ها پس از شکست برابر شاختار دونتسک و تساوی خارج از خانه برابر مونشن گلادباخ در مرحله گروهی، برای آنکه امیدهای خود را در لیگ قهرمانان زنده نگه دارند، باید نراتزوری را از پیش رو بردارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qeyaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داور بازی حساس رئال مادرید-اینتر مشخص شد