تاریخ انتشار: 1399/08/12 01:14
کد خبر: 51844

آمار باورنکردنی مسی، افول اعجوبه نزدیک است؟

آمار باورنکردنی مسی، افول اعجوبه نزدیک است؟

بارسلونا شب گذشته در ورزشگاه مندیسوروسا برابر میزبانش آلاوس به تساوی 1-1 دست یافت. در دیداری که بازیکنان بارسا فرصت های گلزنی زیادی را از دست دادند. میزبان از دقیقه 62 نیز ده نفره شده بود ولی آبی اناری ها از این موقعیت مطلوب نتوانستند به خوبی استفاده کنند تا با هشت امتیاز اختلاف از رئال مادرید در رده 12 قرار بگیرند.

از نکات جالب این بازی، عدم گلزنی لیونل مسی بود. او بارها شانسش را امتحان کرد اما یا توپ های او راهی اوت شدند یا مدافعان روی خط برگشت دادند یا پاچکو دروازه بان آلاوس، با مهارهای فوق العاده اش سدی در راه او شد.

مسی فصل جاری در 8 بازی در همه رقابت ها تنها 3 گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است. یک گل در لالیگا برابر ویارئال و 2 گل برابر فرانس واروش و یوونتوس در لیگ قهرمانان. چنین آمار ضعیفی از لیونل مسی در بارسلونا بی سابقه است.

او البته فصل گذشته که در 4 هفته ابتدایی به دلیل مصدومیت غایب بود نیز پس از شش هفته نتوانسته بود گلی به ثمر برساند اما امسال او در 8 بازی ابتدایی تیمش 90 دقیقه در میدان بوده و نتوانسته در جریان بازی گلی به ثمر برساند.

در لالیگا مسی پس از گلزنی برابر ویارئال، برابر سلتا، سویا، ختافه، رئال و آلاوس در امر گلزنی ناکام مانده است. او در این 5 بازی 46 شوت به دروازه داشته ولی نتیجه ای نداشته است.

پیش از این، بدترین آمار مسی پس از شش هفته ابتدایی لالیگا به فصول 08-2007، 11-2010 و 16-2015 بر می گردد که او تنها سه گل به ثمر رسانده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wky6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




روح پیپو اینزاگی برابر بارسلونا زنده شد! (عکس)