تاریخ انتشار: 1399/08/13 22:07
کد خبر: 51719

برد الریان با شجاع مقابل یاران ابراهیمی

الریان در حضور مدافع ایرانی جدیدش مقابل الاهلی که امید ابراهیمی را در اختیار داشت، به پیروزی رسید.
برد الریان با شجاع مقابل یاران ابراهیمی

در دیدار آغازین هفته چهارم گروه B جام ستارگان قطر، تیم الریان که شجاع خلیل‌زاده را برای نخستین بار در لیست مسابقه و ترکیب داشت، از ساعت ۱۷:۴۵ امشب در ورزشگاه حمد الکبیر مقابل الاهلی قرار گرفت که این تیم از امید ابراهیمی در ترکیب خود استفاده می‌کرد.

یاران امید ابراهیمی با وجود اینکه نمایش بهتری ارائه کرده بودند، اما موقعیت‌های زیادی هدر دادند و البته سعود الهاجری، دروازه‌بان الریان هم در ناکام گذاشتن بازیکنان الاهلی نقش موثری داشت.

در دقیقه ۶۰ امید ابراهیمی پاس در عمق خوبی به هرنان پرز داد، اما پس از بر زمین افتادن این مهاجم پاراگوئه‌ای در محوطه جریمه الریان، داور در تصمیمی مشکوک اعتقادی به اعلام پنالتی برای الاهلی نداشت.

 
 
 

دروازه‌بان الریان که یک موقعیت طلایی از هرنان پرز گرفته بود، در دقیقه ۷۶ شوت فنی امید ابراهیمی از پشت محوطه جریمه را با واکنشی مطمئن مهار کرد تا الاهلی را در زدن گل ناکام بگذارد.

یاسین ابراهیمی، مهاجم الجزایری الریان که در دقیقه ۶۱ به‌عنوان نخستین تعویضی تیمش وارد زمین شده بود، در دقیقه ۸۴ یک پنالتی گرفت که آن را تبدیل به گل کرد و در دقیقه ۸۶ هم با شوت زمینی دومین گل خود و تیمش را مقابل یاران امید ابراهیمی به ثمر رساند.

تیم الریان که در سه دیدار اخیرش در جام ستارگان قطر یک مساوی و دو شکست داشت، امشب موفق شد مقابل الاهلی به پیروزی ۲ بر صفر دست پیدا کند تا در رده چهارم جدول گروه B جام ستارگان قطر قرار بگیرد و یاران امید ابراهیمی نیز با یک امتیاز در رده ششم و آخر ماندند.

شجاع خلیل‌زاده، مدافع سابق پرسپولیس و خرید جدید الریان تا پایان مسابقه در ترکیب تیمش حضور داشت و امید ابراهیمی، کاپیتان ایرانی الاهلی نیز ۹۰ دقیقه در زمین بود که بازی خوب او نتوانست مانع از شکست تیمش شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzoyb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ ستارگان قطر | پیروزی الخریطیات با منتظری