تاریخ انتشار: 1399/08/13 23:07
کد خبر: 51711

کریستیانو رونالدو یک سلاح اضافه برای ماست

خوان کوادرادو، ستاره کلمبیایی یوونتوس تمجید ویژه ای از کریستیانو رونالدو انجام داد.
کریستیانو رونالدو یک سلاح اضافه برای ماست

یوونتوس هفته گذشته در خانه با دو گل مقابل بارسلونا شکست خورد تا بازی مهم گروه در دور رفت که به نوعی از آن به عنوان جدال صدرنشینی یاد می شود را واگذار کرده باشد. با این حال تیم آندره آ پیرلو بعد از پیروزی خوب ابتدای هفته در سری آ به دنبال بهبود اوضاع خود در لیگ قهرمانان اروپا و شکست دادن فرانس واروش در مسابقه فردا است.

خوان کوادرادو ستاره کلمبیایی یوونتوس پیش از بازی فردا مقابل فرانس واروش به اسکای اسپورتس گفت: " نتیجه گرفتن بسیار مهم است بنابراین با توجه به شکست خوردن در بازی گذشته انگیزه ما افزایش یافته و مصمم‌تر شده ایم. ما در حال تلاش هستیم و سعی می کنیم سبک مربی را درون زمین به بهترین شکل ممکن اجرا کنیم. فکر می کنم که در آینده نتیجه آن را خواهیم دید."

به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو به طور کامل ریکاوری کرده و بر خلاف دیدار ابتدایی هفته مقابل اسپزیا، فردا شب از ابتدا در ترکیب یوونتوس قرار خواهد گرفت. کوادرادو در این باره گفت: " رونالدو بسیار خوشحال است و نمی توانست برای بازگشت و بازی کردن صبر کند؛ چیزی که شما از لحظه ورود او به زمین آن را مشاهده کردید. رونالدو یک سلاح اضافی برای ماست و همه ما می‌دانیم که او چه چیزهایی به تیم می دهد.

او اعتماد به نفس زیادی دارد و همین موضوع نیز به ما کمک می کند. او حرفه ای بودن و تمایل به پیروزی را به همه منتقل می‌کند."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kq9lv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی یوونتوس در شب بازگشت طوفانی رونالدو