تاریخ انتشار: 1399/08/18 00:18
کد خبر: 51367

بیاتلو: یک خانم، کی‌روش را فراری داد

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: مربی با این همه فشار کار می‌کند و وقتی انتقادی از سازمان لیگ و فدراسیون می‌شود، گوش نمی‌کنند.
بیاتلو: یک خانم، کی‌روش را فراری داد

وحید بیاتلو بعد از شکست مقابل شهرخودرو در هفته نخست لیگ برتر فوتبال در نشست خبری، اظهار داشت: به تیم شهرخودرو تبریک می‌گویم چون من مربیگری‌ام را از پیام مشهد شروع کردم عرق خاصی به شهر امام رضا (ع) دارم به همین دلیل به هواداران شهرخودرو تبریک می‌گویم و امیدوارم موفق شوند.

وی ادامه داد: مربی با این همه فشار کار می‌کند و وقتی انتقادی از سازمان لیگ و فدراسیون می‌شود، گوش نمی‌کنند و نمی‌دانم چه کسی باید انتقاد کند. صحبت می‌کنیم می‌گویند حرف نزنیم و این هم از نحوه برگزاری لیگ برتر. شرایط اقتصادی جامعه را می‌دانیم، اینکه 10 تیم بدهکارند و پنجره نقل و انتقالات‌شان بسته است. اول باید این موضوع را رجیستر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: باید ببینیم فیفا اجازه می‌دهد یا خیر. بحث ایفمارک آنقدر نامنظم است و وقتی 3 بازیکن مرا گرم می‌کند، می‌گوید نمی‌توانند بازی کنند. سیستم نقل و انتقالات آنقدر غلط است که بازیکن با ما ثبت کرده یکساله بوده و مدیرعامل سال قبل با خودکار آن را 2 ساله کرده است. روز بازی 2 بازیکن از ارنج من خارج می‌شوند و 3 بازیکن هم به خاطر ایفمارک خارج شدند.

بیاتلو یادآور شد: برای اراک هم همین اتفاق رخ داد. برای استقلال هم چنین داستانی پیش آمد. نه تاریخ برگزاری لیگ مشخص است، نه سیستم نقل و انتقالات درست و نه سیستم ایفمارک. روزی که مایلی‌کهن در نشست خبری گریه می‌کرد من تازه کارم را شروع کرده بودم و درک نمی‌کردم اما الان می‌خواهم گریه کنم.

وی عنوان کرد: آن موقع نمی‌دانستم مایلی‌کهن از دست فوتبال چه می‌کشد. 3 سال است سرمربی شده‌ام اما دلال‌ها مرا می‌زنند، دوستان خبرنگار صمیمی دارم که نمی‌توانند ماشین بخرند اما خبرنگارانی هستند که بازیکن معرفی می‌کنند و وقتی من نمی‌گیرم علیه من می‌زنند. ایجنت به کسی می‌گویند که بازیکن 15 ساله را از کوچه بیاورد و رشد دهد نه اینکه ما یکسری این وسط کسانی را داشته باشیم.

سرمربی ماشین‌سازی با انتقاد از مسائلی که در فوتبال وجود دارد، یادآور شد: یک خانم برای فوتبال ما تصمیم می‌گیرد. این خانم و این فدراسیون کی‌روش را فراری دادند. کجای فوتبال درست است که ایفمارک ارنج مرا تغییر دهد؟ 3 ماه این تیم را تمرین دادم و آخرین لحظه می‌گویند مشکلی ندارد. من پله پله آمدم و الان به اینجا رسیدم اما شما باید به دلال، یکسری خبرنگارباج دهید، در فدراسیون فوتبال کسی را داشت باشید.

بیاتلو عنوان کرد: من وقتی با نود ارومیه شروع کردم 4 گل خوردیم در استادیوم به تیم ما می‌خندیدند اما سال دوم 18 هفته صدرنشین بودیم. همین آقایان که گفتند نگذاشتند که صعود کنیم. الان با تمام وجود تلاش می‌کنم، به تیم ایمان دارم. ما 20 بازیکن بزرگسال از دست دادیم. زنوزی 15 میلیارد بدهی داده اما او را هم می‌زنند. سقف ما 300 میلیون است اما افتخار می‌کنم که چند جوان را جمع کردم و تا آخر پای آن می‌ایستم. این تیم را از سال گذشته در جایگاه بهتری حفظ می‌کنم.

وی درباره تیم شهرخودرو، تصریح کرد: شهرخودرو مهره‌هایی داشت که از ما که بهتر بودند. از نظر باور بازیکنان حریف از ما باتجربه‌تر بودند و توانستند بازی را ببرند اما من تیم شهرخودرو را خوب ندیدم.

بیاتلو گفت: تیم جوانی مانند ما امروز 8 موقعیت گل داشت و یعنی به 18 قدم رسیدیم. گلر حریف خوب کار کرد و به او تبریک می‌گویم. امیدوارم شهرخودرو جایگاه خود را مانند سالهای قبل در بالای جدول حفظ کند. ماشین‌سازی هم مطمئن هستم نسبت به سال قبل جایگاه بهتری خواهد داشت و سال آینده چند بازیکن خوب معرفی خواهد کرد.

سرمربی ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: در کشور ما فرصتی وجود ندارد چون اصولی وجود ندارد. باشگاه ما به کارمان اعتماد دارد و کار ما را دیده است. من به خودم و تیمم ایمان دارم و آن اتفاق نخواهد افتاد و روز به روز بهتر خواهیم شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzolj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیاتلو: نود بدون من هم به لیگ برتر صعود میکند
استعفاهایم حرفه‌ای نبود ولی پشیمان نیستم؛