تاریخ انتشار: 1399/08/18 23:49
کد خبر: 51300

خداحافظی یوونتوس با رونالدو در ۲۰۲۱؟

طبق ادعای منابع ایتالیایی، این احتمال که یوونتوس پیشنهاد تمدید قرارداد به کریستیانو رونالدو ارائه ندهد، افزایش یافته است.
خداحافظی یوونتوس با رونالدو در ۲۰۲۱؟

کریستیانو رونالدو تابستان 2018 بود که با قراردادی 112 میلیون یورویی رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرد. قرارداد رونالدو 4 ساله است و تا ژوئن 2022 اعتبار دارد.

فوق ستاره پرتغالی با یوونتوس دو بار متوالی فاتح سری آ شده و به درخشش و گلزنی هایش همچنان ادامه داده است. گمانه زنی های زیادی در مورد تمدید قرارداد او با یووه به گوش می رسد اما در روزهای اخیر رسانه های ایتالیایی از احتمال عدم ارائه پیشنهاد تمدید به رونالدو خبر داده اند.

این احتمال اکنون وجود دارد که یوونتوس تابستان 2021 به همکاری خود با رونالدو پایان داده و یک سال زودتر او را به باشگاه دیگر واگذار کند تا از خروج او به عنوان بازیکن آزاد هم جلوگیری شود.

دستمزد 31 میلیون یورویی رونالدو در شرایط اقتصادی کنونی یک مانع بزرگ در راه تمدید قرارداد با این فوق ستاره است. بارسلونا نیز برای تمدید با لیونل مسی و پرداخت دستمزد 48 میلیون یورویی او با مشکلی مشابه روبرو است.

همه چیز به وضعیت اقتصادی یوونتوس در پایان فصل بستگی دارد. بدون شک ادامه پاندمی کرونا و برگزاری بازی ها پشت درهای بسته باعث خواهد شد تا تمدید قرارداد با رونالدو دشوارتر از همیشه شود و یووه برای نجات شرایط مالی خود، او را وارد فهرست فروش کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4556ax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استراحتی برای کریستیانو رونالدو در کار نیست