تاریخ انتشار: 1399/08/20 23:03
کد خبر: 51177

اعتراض ستاره گرانقیمت آرسنال به نیمکت نشینی

نیکلاس په په، ستاره گرانقیمت آرسنال می خواهد بیشتر در ترکیب این تیم قرار گیرد.

نیکلاس په په تابستان سال گذشته به عنوان گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ آرسنال راهی این تیم شد، اما شرایط برای او خوب پیش نرفته و این فصل تنها در جریان دیدار مقابل منچسترسیتی در ترکیب ثابت توپچی ها قرار گرفته است. حالا نیکلاس په په در مصاحبه ای مدعی شد می خواهد به میکل آرتتا نشان دهد تنها به درد نیمکت نشینی در آرسنال نمی خورد و علاقمند است بیشتر در ترکیب ثابت حضور یابد.

نیکلاس په په گفت: "هدف من این است که بیشتر بازی کرده و کمی بیشتر وقت فرصت حضور در ترکیب آرسنال را داشته باشم. یک بازیکن زمانی که در میدان حضور پبدا کند احساس رضایت دارد و من نیز امیدوارم این اتفاق برایم رخ دهد تا دوباره بیشتر لبخند بزنم.

 

میکل آرتتا می خواهد در طول 90 دقیقه حضور در یک مسابقه 100% تمرکز داشته باشم، اما در ادامه در حین تمرین می بینم که در دیدار آخر هفته بعد قرار است به عنوان یار تعویضی وارد میدان شوم. البته سرمربی با من صحبت می کند و او دستیارانی هم دارد که برای همین کار در اینجا حضور دارند، اما نیمکت نشینی برای هر بازیکنی ناامیدکننده است. یک سرمربی انتخاب های خود را دارد و این به من بستگی دارد که به او ثابت کنم برای نیمکت نشینی مناسب نیستم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ad5ql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت دایناسور محبوب توپچی ها به امارات