تاریخ انتشار: 1399/08/23 16:39
کد خبر: 51002

جنگ لفظی اینتر‌ی‌ها و سرمربی شیلی بر سر الکسیس سانچس

ابراز نارضایتی باشگاه اینتر از حضور بازیکنان شیلیایی‌اش در اردوی تیم ملی این کشور بازخورد چندان جالبی از سوی سرمربی این تیم نداشته است.

باشگاه اینتر در ادامه جنگ لفظی خود با شیلیایی‌ها به خاطر مراقبت ناکافی از ملی‌پوشان این تیم، بار دیگر بیانیه‌ای صادر کرد و به اظهارات سرمربی تیم قرمزپوشان منطقه آمریکای جنوبی پاسخ داد.

جوزپه ماروتا مدیراجرایی باشگاه اینتر، اخیراً از فشار مضاعفی که روی بازیکنان این تیم از جمله ستاره شیلیایی نراتزوری یعنی الکسیس سانچس به خاطر حضور در اردوهای ملی می‌آید انتقاد کرد و این فشار را باعث بالا رفتن ضریب مصدومیت بازیکنان دانست.

اظهارات ماروتا به مذاق رینالدو روئدا سرمربی تیم ملی خوش نیامد و او در نشست خبری روز گذشته (پنجشنبه) مدعی شد که این اینتر بوده که از ابتدای فصل از سانچس بیش از حد توانش کار کشیده است و به ماروتا و همکاران او نیز یادآور شد که احترام او و دیگر مربیان تیم‌های ملی را حفظ کند. او گفت: «ما دیگر در عصر مستعمره‌ها نیستیم».

باشگاه اینتر اکنون به این جنگ ادامه داده و با انتشار بیانیه‌ای جدید به کنایه روئدا پاسخ داده است. در بیانیه این باشگاه آمده است: باشگاه اینتر اظهارات اخیر رینالدو روئدا سرمربی تیم ملی فوتبال شیلی را غیرقابل قبول، اهانت‌آمیز و نادرست می‌داند. این باشگاه همیشه نهایت همکاری و بهترین روابط را با کادرهای فنی تیم‌های ملی داشته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: به طور خاص در مورد الکسیس سانچس، ما باید بگوییم که این بازیکن تقریباً در تمام دفعاتی که به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شده، با یک مشکل فیزیکی مواجه شده است. در یکی از این موارد هم او دچار مصدومیتی شدید شد که سه ماه خانه‌نشین‌اش کرد. آن اتفاق نمونه بارز وارد آمدن یک ضرر ورزشی به باشگاهی بود که همیشه نهایت اهمیت را برای سلامت بازیکنانش قائل بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277bpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کُری‌خوانی ویدال برای رئال مادرید