تاریخ انتشار: 1399/08/23 21:19
کد خبر: 50980

4 گزینه لیورپول برای جایگزینی فن دایک و گومز

لیورپول در خط دفاعی خود دچار یک بحران بزرگ شده است و به دنبال جذب یک بازیکن جدید است.

پس از مصدومیت ویرجیل فن دایک و پارگی رباط صلیبی این بازیکن در یک برخورد شدید با جردن پیکفورد و از دست دادن این فصل از رقابت های فوتبالی، حالا جو گومز نیز دچار مصدومیت شدید شده و دستان کلوپ برای تشکیل خط دفاعی تیمش بسته تر از قبل شد.

جو گومز 23 ساله در اردوی تیم ملی انگلیس از ناحیه تاندون زانوی پای چپ دچار مصدومیت شد و این بازیکن دو روز پیش نیز از این ناحیه مورد عمل جراحی قرار گرفت و باشگاه لیورپول نیز در همین زمینه بیانیه ای صادر و اعلام کرد که این بازیکن بخش اعظمی از فصل 2020-2021 را از دست داده است.

پس از این اتفاق و در پی مصدومیت های فابینیو و جوئل ماتیپ، حالا خبر مصدومیت طولانی مدت جو گومز کابوس جدیدی برای یورگن کلوپ است تا او بتواند خط دفاعی تیمش را تشکیل دهد و از همین روی زمزمه هایی مبنی بر تلاش لیورپول برای جذب یک مدافع در نقل و انتقالات ژانویه شنیده می شود.

آنگونه که رسانه های انگلیسی نوشته اند، چهار مدافع مدنظر کلوپ هستند تا یکی از میان آنها به آنفیلد آمده و بحران خط دفاعی قرمزها را حل کند. 4 نفری که مدافع لایپزیش در صدر آنهاست.

دایوت اوپامکانو مدافع 22 ساله و فرانسوی لایپزیش که مورد علاقه رئال مادرید و تیم های شهر منچستر بود، حالا به هدف اول تیم کلوپ تبدیل شده است تا جایگزین جو گومز در خط دفاعی لیورپول شود.

روزنامه دیلی میرور گزارش داده است که لیورپول اوپامکانو مدافع لایپزیش را که در تابستان به شدت با منچستر یونایتد در ارتباط بود، به عنوان هدف اصلی شناسایی کرده است. با این حال، سرخ ها به احتمال زیاد باید تا تابستان سال آینده منتظر بمانند تا با مبلغی حدود 40 میلیون پوند این بازیکن 22 ساله فرانسوی را به خدمت بگیرند.


اوپامکانو که در تابستان قرارداد جدیدی را با تیم آلمانی لایپزیش امضا کرد، بندی در قراردادش دارد که به وی اجازه می دهد در صورت پرداخت آن بند آزادی، لایپزیش را به مقصد تیم مورد علاقه اش ترک کند.

انتظار می رود که کلوپ پس از وقفه بازی های فیفا دی، شاهد بازگشت فابینیو باشد و همچنین این باشگاه با داریل یانمانت، مدافع سابق واتفورد که در حال حاضر بازیکن آزاد است، ارتباط داشته است. یانمانت سابقه بازی در نیوکاسل و فاینورد را نیز در کارنامه دارد.

اگر کلوپ در غیاب فن دایک و گومز نیاز به تقویت فوری دفاع داشته باشد، لیورپول می تواند گزینه های دیگری را در ژانویه مورد توجه قرار دهد. سرخ ها با بن وایت، بازیکن برایتون ارتباط داشتند که در تابستان با دو پیشنهاد از باشگاه های لیگ برتری روبرو شده بود.

طبق گزارش میرور، لیورپول برای وسوسه شدن برایتون جهت فروش این بازیکن 23 ساله در ژانویه باید حدود 30 میلیون پوند هزینه کند. دو هدف دیگر دفاعی گزارش شده لیورپول جهت پر کردن خط دفاعی تیم کلوپ، اوزان کاباک 20 ساله و مدافع اهل ترکیه تیم شالکه و گلیسون برمر مدافع برزیلی و 23 ساله تورینو هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3em9va

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیورپول، وستهام و VAR را با هم شکست داد