تاریخ انتشار: 1399/08/24 14:40
کد خبر: 50939

شرط امباپه برای تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن

ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به یک شرط حاضر به تمدید قرارداد خود با این باشگاه فرانسوی است.
 شرط امباپه برای تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن

لئوناردو، مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن چند روز پیش در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی PSG خبر داد که این باشگاه فرانسوی در حال مذاکره با نیمار و امباپه به منظور تمدید قرداد دو ستاره خود است، بازیکنانی که شایعه پیوستن آنها به بارسلونا و رئال مادرید مطرح است.

نشریه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید اکنون با انتشار گزارشی مدعی شده است؛ کیلیان امباپه به یک شرط حاضر است برای تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن توافق کند که در صورتی که در آینده پیشنهادی به ارزش واقعی‌اش از باشگاهی دیگر دریافت کند، PSG با جدایی‌اش موافقت کند.

طبق این گزارش؛ کیلیان تاکنون به سه پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد پاسخ منفی داده، این در حالی است که او می‌تواند تابستان آینده در ازای پرداخت شدن 180 میلیون یورو، اقدام به ترک پارک‌دوپرنس کند.

رئال مادرید از مدت‌ها پیش چشم به جذب این مهاجم فرانسوی دارد اما هنوز پیشنهاد رسمی برای به خدمت گرفتن امباپه 21 ساله ارائه نداده است. گفته می‌‌شود رئالی‌ها قصد دارند در تابستان 2021، زمانی که تنها یک سال دیگر از قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن می‌ماند، اقدام به جذب او کنند. با این شرایط پاریسی‌ها چاره‌ای جز فروش امباپه نخواهد داشت، چون آخرین فرصت جدی برای سود بردن از انتقالش خواهد بود.

امباپه 21 ساله هم که تابستان 2017 در ازای 145 میلیون یورو به علاوه 35 میلیون یورو بند پاداش از موناکو به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، تاکنون در 132 بازی از رقابت‌های مختلف PSG را همراهی کرده که حاصلش 97 گل‌زده بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqnyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تست کرونا ستاره PSG منفی شد