تاریخ انتشار: 1399/08/26 23:05
کد خبر: 50778

نیمار به بارسلونا خیانت کرد

ویکتور فونت نامزد ریاست باشگاه بارسلونا شانس بازگشت نیمار به این باشگاه را صفر می‌داند.
نیمار به بارسلونا خیانت کرد

در نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۷ بود که نیمار با یک قرارداد رکوردشکن و ۲۲۲ میلیون یورویی به پاری سن ژرمن پیوست تا در کمال تعجب دوران حضور او در بارسلونا پایان یافته باشد و به نوعی چالش جدید خود را با تیم فرانسوی تجربه کند.

نیمار در یکی دو فصل ابتدایی حضور خود در PSG نتوانست انتظارات را برآورده کند. در واقع مصدومیت های پیاپی و حواشی بسیار زیاد باعث شد تا او نتواند قابلیت های خود را به نمایش بگذارد و حتی رابطه بین فوق ستاره برزیلی و هواداران پاری‌سن‌ژرمن نیز شکراب شده بود.

اوضاع بد نیمار در پاری سن ژرمن باعث شد که او در نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۹ در آستانه جدایی از پاری سن ژرمن و بازگشت به بارسلونا قرار گیرد اما نهایتاً عدم موافقت باشگاه فرانسوی مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

در حالی که بسیاری از رسانه ها از احتمال بالای تمدید قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن صحبت می کنند اما نشریه اسپورت کاتالونیا اخیرا با تیتر «نیمار به کمپین ورود می‌کند» ادعای دیگری را مطرح کرد و مدعی شده که این فوق ستاره برزیلی از حضور در PSG رضایت ندارد و نمی خواهد قراردادش را تمدید کند و حتی برخی نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا مذاکراتی را با او انجام داده اند.

ویکتور فونت نامزد ریاست باشگاه بارسلونا در واکن به این اخبار گفت:« نیمار از لحاظ ورزشی می تواند در پروژه ای با رهبری ژاوی کاملا به کار بیاید ولی او در برنامه های من جایی ندارد. در درجه اول، از لحاظ اقتصادی جذب نیمار به صلاح نیست ضمن اینکه او از بارسا شکایت قضایی هم کرده است. نیمار چند سال پیش به باشگاه خیانت کرد و اگر رئیس شوم، برنامه های برای بازگرداندن او نخواهم داشت.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bb6b8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی؛ آخرین اسطوره‌ای که بارسلونا را شوکه کرد