تاریخ انتشار: 1399/08/28 12:55
کد خبر: 50669

مسی: این آرژانتین امیدوارکننده است

لیونل مسی کاپیتان آرژانتین از پیروزی تیمش مقابل پرو ابراز خوشحالی کرد و گفت با توجه به تساوی قبلی مقابل پاراگوئه او و تیمش به این پیروزی نیاز داشتند.
 مسی: این آرژانتین امیدوارکننده است

بعد از پیروزی 2-0 آرژانتین مقابل پرو در مسابقه ای که در پایتخت آن کشور، لیما، برگزار شد لیونل مسی کاپیتان آلبی سلسته از میزان پیشرفت تیمش نسبت به بازی قبلی مقابل پاراگوئه ستایش کرد و گفت آرژانتین به این پیروزی نیاز داشت.

در مسابقه دو تیم که در ارتفاعات لیما برگزار شد آرژانتین با دو گل نیکلاس گونزالس و لائوتارو مارتینز در نیمه اول حریف را 2-0 شکست دادند. این سومین پیروزی شاگردان اسکالونی در مقدماتی جام جهانی 2022 بود. آرژانتین از چهار بازی خود سه پیروزی و یک تساوی بدست آورده که این تساوی در بازی قبلی مقابل پاراگوئه بدست آمد.

مسی از نمایش تیمش در این بازی بسیار راضی بود و در صحبتهایش از بهتر شدن دائمی آرژانتین گفت. مسی در این باره گفت: " از این پیروزی خوشحالم. بعد از بازی قبلی به این پیروزی نیاز داشتیم. ما از همان لحظه اول عالی کار کردیم. بعد هم که گل زدیم و البته فرصتهای گلزنی خیلی خیلی زیادی خلق کردیم".

ابرستاره آرژانتین در ادامه گفت: ما حتی در نیمه دوم بازی پاراگوئه هم خوب بودیم و به نظرم در این بازی همان طور بودیم هر چند یک مقدار بهتر بازی کردیم. ما باید همینطور ادامه بدهیم. آرژانتین کم کم دارد قوی‌تر می شود و حالا به یک تیم بسیار پرقدرت تبدیل شده است".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xe8jl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سالروز اولین بازی مسی در تیم ملی آرژانتین