تاریخ انتشار: 1399/09/03 23:56
کد خبر: 50221

افشاگری وین رونی؛ می خواستم به بارسلونا بروم

وین رونی، اسطوره منچستریونایتد فاش کرد در آستانه انتقال به بارسلونا بوده است.
افشاگری وین رونی؛ می خواستم به بارسلونا بروم

 وین رونی یک دهه فوق العاده را در اولدترافورد سپری کرد و به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه نیز بدل شد. اما حالا وین رونی در مصاحبه ای خبر از ابراز تمایل تیم های بزرگ مانند رئال مادرید، بارسلونا و چلسی به جذب خود و تمایلش به رفتن به نوکمپ داده است.

وین رونی گفت: "فکر می کنم مستندانی وجود دارد که نشان می داد چلسی و ژوزه مورینیو می خواستند من را به خدمت بگیرند. رئال مادرید و بارسلونا برای جذب من پیشنهاد دادند و همچنین منچسترسیتی نیز وارد عمل شده بود. البته انتقال به این تیم در فکر من نبود، اما سه مورد دیگر واقعا گزینه های واقع بینانه تری بودند.

در آن زمان و طی دو روزه آماده شدم بودم که در اسپانیا بازی کنم. در حالت ایده آل دوست داشتم به بارسلونا بروم، اما به نظر می رسید رئال مادرید جدی تر از این تیم خواهان جذب من باشد. چلسی نیز همیشه به دنبالم بود.

صادقانه بگویم در آن زمان من به باشگاه هایی مانند رئال مادرید و بارسلونا فکر می کردم. دو یا سه روز بود که ارتباطی بین من و آنها یا مدیر برنامه و تیم برقرار بود. یادم می آید که یک روز نشسته بودم و بازی در آن تیم بارسلونا در کنار لیونل مسی، ژاوی، آندرس اینیستا و سرخیو بوسکتس را تصور می کردم. در آن زمان مسی به عنوان بازیکن شماره 9 و مانند امروز بازی نمی کرد و در کناره ها حضور می یافت، پس من فکر می کردم به خوبی در آن تیم جا می افتم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xe8kb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 زمستان و کابوس دوباره لیونل مسی برای بارسلونا

 همه بازیکنان بارسلونا تشنه موفقیت هستند/ یوونتوس رقیب قدرتمندی است
کومان:نیازی نداشتیم به کارت قرمز لنگله اعتراض کنیم