تاریخ انتشار: 1399/09/09 23:20
کد خبر: 49774

ستاره بارسلونا راهی یوونتوس نخواهد شد؟

کیا جورابچیان، مدیر برنامه فیلیپ کوتینیو شایعات جدایی موکلش از بارسلونا را تکذیب کرد.

یک سال و نیم ابتدایی حضور فیلیپ کوتینیو در بارسلونا چندان مطابق میل او نبود و ستاره برزیلی در نهایت با انتقالی قرضی و یک ساله راهی بایرن مونیخ شد. عملکرد کوتینیو در آلمان قابل قبول بود، اما در نهایت بایرن مونیخ تمایلی به پرداخت بند 120 میلیون یورویی برای دائمی کردن قرارداد او نشان نداد و ستاره برزیلی چاره ای جز بازگشت به نوکمپ نداشت.

اما رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا در همان بدو ورود اعلام کرد علاقمند به حفظ فیلیپ کوتینیو است و شایعات انتقال او به لیگ برتر خیلی زود منتفی شد. امروز کالچومرکاتو در گزارشی مدعی شد بارسلونا فیلیپ کوتینیو را به یوونتوس پیشنهاد داده و ممکن است ستاره برزیلی در فصل زمستان راهی تورین شود. اما کیا جورابچیان، مدیر برنامه کوتینیو این شایعات را تکذیب کرده و ابراز امیدواری کرد موکلش فصل درخشانی را در نوکمپ سپری کند.

کیا جورابچیان گفت: "ما چیزی در مورد این اخبار و پیشنهاد یوونتوس نشنیده ایم و موکل من نیز در فصل زمستان برنامه ای برای جدایی از بارسلونا و ترک نوکمپ ندارد. ما اطمینان داریم که فیلیپ کوتینیو در ادامه می تواند در رقم خوردن یک فصل موفق و درخشان در ترکیب بارسلونا نقش آفرینی کند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277vae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شادمانی جالب مسی به یاد مارادونا